تصاویر/ حلقه نزدیکان ترامپ را بشناسیم

تصاویر/ حلقه نزدیکان ترامپ را بشناسیم

یک هفته از پیروزی دونالد ترامپ جنجالی ترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در امریکا می گذرد او و مشاوران و نزدیکانش در برج مشهور "ترامپ" در منهتن سخت مشغول رایزنی برای انتخاب کابینه دولت آینده هستند.

کد خبر : ۲۹۴۷۷
بازدید : ۲۴۴۸۵
فرادید | یک هفته از پیروزی دونالد ترامپ جنجالی ترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در امریکا می گذرد او و مشاوران و نزدیکانش در برج مشهور "ترامپ" در منهتن سخت مشغول رایزنی برای انتخاب کابینه دولت آینده هستند.

به گزارش فرادید، دونالد ترامپ که در طول رقابت های انتخاباتی حتی از سوی بسیاری چهره های هم حزبی خود نیز طرد شده بود اکنون پس از پیروزی در رقابتی نفسگیر و جنجالی با شماری از نزدیکان خود مشغول تصمیم گیری برای تیمی است که قرار است طی دو ماه و نیم آینده قدرت را از باراک اوباما تحویل بگیرد.
طی هفته اخیر گمانه زنی های مختلفی از سوی رسانه ها برای کابینه احتمالی ترامپ مطرح شده و چهره های نزدیک، همسو و وفادار به ترامپ در جریان کارزا انتخاباتی را زیر ذره بین قرار داده‌اند. از آنجا که رئیس جمهور منتخب در جریان فعالیت های انتخاباتی خود بارها گفته بود که "وفاداران به ترامپ" را برای تصدی هایی در کابینه اش مورد استفاده قرار خواهد داد رسانه های مختلف لیست هایی از این افراد تهیه و منتشر کرده اند.

در این فهرست نام هایی چون نام هایی چون رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، نیوت گینگریچف رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، سناتور باب کورکر، مایکل فلین، سارا پیلین، فرماندار سابق ایالت آلاسکا، کریس کریستی، فرماندار نیوجرسی، استیو مونچن و کلیان کانوی به چشم خورد که گمانه زنی ها درباره انتصاب آنها به مناصب مهم در دولت آینده امریکا حکایت دارد. در زیر همه حلقه نزدیک رئیس جمهور منتخب امریکا را که رویترز منتشر کرده می بینید.

تصاویر/ حلقه نزدیکان ترامپ را بشناسیم

"رینس پریبس" در سخنرانی پیروزی دونالد ترامپ؛ او روز گذشته به عنوان رئیس دفتر کاخ‌سفید انتخاب شد که علاوه بر انتخاب و کنترل ساختار اداری کاخ‌سفید و تمامی ارتباطات، ملاقات و مکاتبات رئیس‌جمهور، او رابط اصلی میان نهاد ریاست جمهوری و کنگره هم محسوب می‌شود.

(تصاویر)

"استیون بَنِن" در برج "ترامپ در منهتن"؛ او روز گذشته حکم مشاور اصلی رئیس جمهور منتخب را دریافت کرد.

(تصاویر)

"مایک پنس" معاون رئیس جمهور و رهبر تیم انتقالی دولت جدید

(تصاویر)

"کریس کریستی" دوست نزدیک ترامپ و وزیر احتمالی بازرگانی؛ او فرماندار نیوجرسی و نامزد حزب جمهوریخواه برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا در این دوره بود. پس از آنکه کارزار انتخاباتی کریستی در سال جاری میلادی منحل شد، وی اقدام به حمایت از ترامپ کرد.

(تصاویر)

"بن کارسون" جراح بازنشسته و نامزد پیشین ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه؛ او پس از کناره گیری از رقابت انتخاباتی از ترامپ حمایت کرد.

(تصاویر)

"رودی جولیانی" دوست نزدیک و حامی ترامپ در رقابت های انتخاباتی از او برای تصدی پست دادستان کل نام برده می شود. او در زمان حملات یازده سپتامبر به برج‌های تجارت جهانی شهردار نیویورک بود. وی پیشتر دادستان نیویورک و نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 بود که در رقابت‌های مقدماتی (درون حزبی) پس از جان مک کین و میت رامنی سوم شد.

(تصاویر)
نوت گینگریچ، جمهوریخواه جنگ‌طلب و جزو نخستین حامیان ترامپ که در سال 1994 ریاست مجلس نمایندگان را برعهده داشت و مغز متفکر جمهوریخواهان در پیروزی بر دموکرات‌ها در انتخابات و در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان بود. گینگریچ 73 سال دارد و پیش‌تر به عنوان نماینده ایالت جرجیا توانسته بود ریاست مجلس نمایندگان را برعهده بگیرد؛ اما به دلیل مسائل اخلاقی مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شد. او در سال 2011 نامزد حزب جمهوریخواه برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا بود که در نهایت در انتخابات درون حزبی شکست خورد. از گینگریچ به عنوان گزینه وزارت خارجه امریکا نام برده می شود.

(تصاویر)

"مایکل فلین"، رئیس سابق هیئت اطلاعات نظامی آمریکا؛ او به ترامپ که از رفتن به سربازی شانه خالی کرده بود کمک کرد با سربازان کهنه‌کار آمریکایی ارتباط برقرار کند. او مدعی است در سال‌های 2012 تا 2014 به دلیل دیدگاه‌های ضدافراط‌گرایانه خود مجبور به کناره گیری از سمت ریاست آژانس اطلاعات دفاعی شد. فلین پیشتر در طول کارزار انتخاباتی ترامپ به دولت اوباما برای نگرشش درباره داعش حمله کرده‌ بود. از وی به عنوان گزینه مشاور امنیتی و یا وزارت امنیت داخلی دولت نام برده می‌شود.

(تصاویر)

"جف سشنر" سناتور ایالت آلاباما که احتمالا به عنوان ریاست جدید پنتاگون معرفی می شود؛ این سناتور 69 ساله یکی از حامیان حمله آمریکا به عراق و عضو "کمیته خدمات نیروهای مسلح"، "کمیته قضایی" و "کمیته بودجه" سنا است.

(تصاویر)

"ایوانکا" ترامپ دختر رئیس جمهور منتخب که از او با لقب "بانوی اول واقعی" نام برده می شود چرا که رابطه بسیار نزدیکی با ترامپ دارد و در تصمیم گیری های او نقش ایفا می کند، ایوانکا اکنون عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

"اریک ترامپ" پسر ترامپ که به عضویت تیم انتقال قدرت به دولت جدید درآمده است.

(تصاویر)

"دونالد ترامپ جونیور"فرزند رئیس جمهور منتخب که عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

"کلیان کانوی"، استراتژیست سیاسی و سومین مدیر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ؛ او ممکن است مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور منتخب شود.

(تصاویر)

"جرد کوشنر" سرمایه‌گذار املاک و مستغلات و داماد دونالد ترامپ که نقش بسزایی در ورود ترامپ به کارزار انتخابات از سوی حزب جمهوری خواه داشت؛ او روابط نزدیکی با اسرائیل دارد.

(تصاویر)

"پام بوندی" دادستان فلوریدا؛ او مامور تحقیقات قضایی در پرونده کلاهبرداری ترامپ از دانشگاه بود. او اکنون عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

"استیو مونچن" از نزدیکان ترامپ و گزینه های احتمالی برای وزارت خزانه داری آمریکا

(تصاویر)

"پیتر تیل" سرمایه‌گذار معروف آمریکایی و یکی از نزدیکانترامپ که در رقابت های انتخاباتی 1.25 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی ترامپ کمک کرد.

(تصاویر)

"انتونی اسکاراموچی" مشاور تبلیغاتی ترامپ در رقابت های انتخاباتی؛ او کنون عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

"باب کورکر" در حال سخنرانی در حمایت از دونالد ترامپ؛ از او با عنوان گزینه وزارت خارجه دولت جدید نام برده می شود.

(تصاویر)

"جیمی دایمن"، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی و رییس هیئت مدیره جی‌پی مورگان چیس (بزرگترین بانک ایالات متحده بر پایه میزان دارایی) که از قدرتمند ترین چهره های جهان محسوب می شود؛ او گزینه وزارت خزانه داری دولت جدید امریکاست.

(تصاویر)

سناتور "کِلی آیوت" از ایالت نیوهمپشایر که یکی از نامزدهای احتمالی برای تصدی وزارت دفاع آمریکا در دولت آتی است.

(تصاویر)

"جو آرپائو" رییس پلیس "مایکوپا کانتی" و گزینه احتمالی برای وزارت امنیت داخلی

(تصاویر)

"دیوید کلارک،" رئیس پلیس میلواکی و از چهره های نزدیک به ترامپ که گزینه وزارت امنیت داخلی دولت جدید است.

(تصاویر)

"میک راجرز" بنیانگذار"آمریکایی‌ها برای صلح، رفاه و امنیت" گزینه مطرح برای سازمان اطلاعات مرکزی دولت جدید

(تصاویر)

"سارا پیلین" فرماندار پیشین آلاسکا و گزینه مطرح برای وزارت کشور در دولت ترامپ

(تصاویر)

"جان بریور" فرماندار پیشین آریزونا و گزینه مطرح برای وزارت کشور در دولت جدید

(تصاویر)

"لیندا مک ماهون"، مدیر امور تجاری-اقتصادی و همچنین مدیر اسبق "رستینگ مگنت"، گزینه مطرح برای وزارت بازرگانی

(تصاویر)

سناتور "پیتر کینگ" او پیشتر از منتقدان ترامپ بود و حتی گفته بود اگر بو رئیس جمهور شود از سیاست کناره گیری می کند اما اکنون نام او برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل مطرح است.

(تصاویر)

"زلمای خلیل زاد" دیپلمات امریکایی و گزینه مطرح برای وزارت خارجه دولت جدید

(تصاویر)

"لو بارلتا"، نمایندۀ پنسیلوانیا از حزب جمهوریخواه و از حامیان سرسختِ ترامپ در انتخابات؛ او اکنون عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

"مارشا بلاکبرن" از چهره های حامی ترامپ در انتخابات که پیشتر نام او برای معاون اولی ترامپ نیز مطرح بود؛ او اکنون عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

" کریس کالینز"، نماینده نیویورک و رابط ترامپ با "کپیتول هیل" که اکنون به عنوان تیم انتقال قدرت به دولت جدید فعالیت می کند.

(تصاویر)

"دیوید نانس" از چهره های نزدیک به ترامپ و عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید

(تصاویر)

"هوپ هیکس" سخنگوی کمپین انتخاباتی ترامپ که اکنون عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید است.

(تصاویر)

"دن اسکاوینو" مشاور رسانه ای و عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید

(تصاویر)

"جیسون میلر"سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ و عضو فعلی تیم انتقال قدرت به دولت جدید

(تصاویر)

"استیفن میلر" مشاور سیاستگذاری کمپین انتخاباتی ترامپ و عضو تیم انتقال قدرت به دولت جدید

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید