یار دیرینه حسین شریعتمداری درگذشت

حسن شایانفر گنجینه اسرار انقلاب، سردار گمنام عرصه جنگ نرم و مشاور فرهنگی روزنامه کیهان درگذشت

کد خبر : ۲۹۶۵۳
بازدید : ۱۲۰۳
حسن شایانفر مشاور فرهنگی روزنامه کیهان پس از یک دوره طولانی و سخت بیماری درگذشت.

حسن شایانفر یار دیرینه حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان محسوب می‌شد، شایانفر اگرچه از سال 1372 به جمع نویسندگان روزنامه کیهان پیوست و به عنوان مدیر دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان تا‌کنون مسئولیت‌های مختلفی از جمله انتشار پاورقی و کتاب‌های نیمه پنهان را برعهده داشته است، اما سابقه فرهنگی و مطالعاتی وی درباره محافل ضد انقلاب و فرهنگی وابسته به خارج‌نشینان بسیار طولانی است.

او ظهر روز 1 آذر 1389 در پی بروز علائم یک بیماری سخت ابتدا به اورژانس بیمارستان بقیه‌الله (عج) انتقال یافت و در نهایت با تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

‌پس از 83 روز با پایان روند معالجات پزشکی بیمارستانی و مصادف با سالگرد پیروزی انقلای اسلامی (22 بهمن 1389)، مشاور مدیرمسئول کیهان از بیمارستان ترخیص و به منزل آمد. در طول دوران بیماری وی، بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مدیران مسئول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولان کشوری و لشکری به عیادت وی رفتند و با انتقال شایانفر به منزل، دور جدیدی از معالجات پزشکی برای بهبود وی آغاز شد.

وی اخیرا نیز در ادامه بیماری گوارشی که داشتند، به منظور بررسی وضعیت خود به بیمارستان مراجعه کردند که پزشکان تشخیص دادند ایشان برای مدتی بستری شوند.این بستری شدن مقدمه دیدار او با خداوند متعال شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید