واژگونی مینی بوس در ارومیه ٢١ فرهنگی را روانه بیمارستان کرد

یک مینی بوس حامل ٢١ فرهنگی در ارومیه واژگون شد و همه سرنشینان را روانه بیمارستان کرد.

کد خبر : ۳۰۵۰۳
بازدید : ۹۹۷
یک مینی بوس حامل ٢١ فرهنگی در ارومیه واژگون شد و همه سرنشینان را روانه بیمارستان کرد.

این حادثه حدود ساعت ١٤:٤٥ روز گذشته در منطقه صومای برادوست ارومیه، بین روستای گلگنی و عمرآباد، رخ داد. بر اساس اعلام شاهدان عینی، ترکیدگی لاستیک، منجر به واژگونی مینی بوس شده است.

در پی وقوع این حادثه، ٢١ مصدوم این حادثه به بیمارستان های ارومیه منتقل شدند. تعدادی از این مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومینه انتقال داده شدند که به گفته معاون این بیمارستان، حال معلمان مصدوم این حادثه مساعد است. این حادثه روز گذشته در حالی در ارومیه رخ داد که یک روز قبل از آن هم، نیسان حامل ١٨ دانش آموز شهرستان بشاگرد، به دلیل نقص فنی واژگون شد و هر ١٨ دانش‌آموز مصدوم شدند.

صادق احمدی، معاون آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد روز گذشته اعلام کرد که این نیسان، سرویس دانش آموزان روستای مرنک از بخش مرکزی شهرستان بشاگرد بود که دچار حادثه شد. او درباره دلیل به کارگیری وانت نیسان برای جابه‌جایی دانش آموزان، توضیح داد:«جاده‌های روستایی شهرستان بشاگرد صعب العبور است و نمی‌توان از مینی بوس جهت جابه جایی دانش آموزان استفاده کرد و مجبور هستیم با وانت بار دانش آموزان را جابه جا کنیم.»

به گفته او، ۳۰ وانت بار برای سرویس مدارس روستایی در این شهرستان فعالیت می‌کنند و در مرکز شهر دو مینی بوس جهت جابه جایی دانش آموزان وجود دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید