پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی

پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی

اگر امروز اتفاق خاصی رخ ندهد و ماشین‌سازی همان تیم هفته‌های گذشته باشد، طلسم ٩سال قهرمان‌نشدن پرسپولیس در لیگ برتر شکسته می‌شود.

کد خبر : ۳۵۸۷۸
بازدید : ۱۰۵۱
اگر امروز اتفاق خاصی رخ ندهد و ماشین‌سازی همان تیم هفته‌های گذشته باشد، طلسم ٩سال قهرمان‌نشدن پرسپولیس در لیگ برتر شکسته می‌شود.

پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش شهروند، با وجود دیدارهای حساسی که امروز در لیگ برتر برگزار می‌شود اما همه چشم‌ها به تبریز است تا نشستن پرسپولیسی‌ها بر بام فوتبال ایران را تماشا کنند.

ماشین‌سازی- پرسپولیس؛ روز قهرمانی
پیروزی قرمزپوشان در بازی امروز، به معنای قطعی‌شدن سقوط ماشین‌سازی و قهرمانی زودهنگام پرسپولیس است. خود تبریزی‌ها هم می‌دانند که شانسی برای بقا در لیگ برتر ندارند و تنها یک معجزه می‌تواند نجاتشان دهد.

تنها عاملی که شاید بتواند ماشین‌سازی را در لیگ برتر نگه دارد، این است که برانکو و بازیکنان پرسپولیس این تیم را از پیش بازنده تصور کنند و در تبریز گرفتار شوند.
با این وجود، شانس ماشین‌سازی دراین دیدار برای پیروزی چیزی نزدیک به صفر است؛ هرچند فرهاد کاظمی تلاش می‌کند جشن زودهنگام سرخپوشان را تخریب کند.

آنچه ته دل برانکو را خالی می‌کند، نیمکت فقیر قرمزهاست. هرچقدر که پرسپولیس درون زمین ستاره‌هایی هماهنگ دارد اما روز نیمکت اوضاعش خوب نیست و برانکو امیدوار است هیچ کدام از ستاره‌هایش مصدوم نشوند.

نبرد جنگ نایب قهرمانی و بقا
بیراه نیست اگر صبا را با حضور صمد مرفاوی، رضا عنایتی، محسن فروزان‌فر و حنیف عمران‌زاده شعبه شماره دوم استقلال بدانیم.

قطعا استقلالی‌های صبا انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابقشان دارند. خصوصا عمران‌زاده و فروزان‌فر که همیشه مهدی رحمتی را مقصر جدایی خود از استقلال می‌دانند.

استقلال برای اینکه همچنان شانس نایب قهرمانی را از دست ندهد و از تراکتور عقب نیفتد، به پیروزی در این دیدار نیاز زیادی دارد.

شاگردان منصوریان که هفته قبل در لیگ قهرمانان آسیا تساوی باارزشی در ازبکستان کسب کردند، حالا با روحیه بالایی به لیگ برگشته‌اند؛ هرچند که ممکن است خستگی از کیفیت کار آبی‌ها کم کند. صبا هم برای اینکه در لیگ بماند، به پیروزی دراین بازی نیاز دارد و همین موضوع نبرد استقلال و صبا را داغ‌تر از همیشه می‌کند.

تراکتور به رده دوم برگشت
درمهم‌ترین بازی روز گذشته لیگ برتر تراکتورسازی درحالی مشهد به مصاف پدیده رفت که تا به‌حال مقابل این تیم در بیرون از خانه برنده نشده بود.

تراکتوری‌ها بعد از چند بازی ناکامی دیروز در نهایت پیروزی را جشن گرفتند و به رده دوم رسیدند. آنها حالا باید منتظر نتیجه بازی استقلال و صبا که امروز برگزار می‌شود،‌ باشند.

بازی‌های امروز هفته بیست و هفتم
شنبه ٢٦ فروردین: ماشین‌سازی‌تبریز پرسپولیس(١٧:٠٠)
پیکان-ذوب‌آهن(١٧:٣٠)
استقلال خوزستان- سایپا(ساعت ١٨:٠٠)
استقلال- صبای قم٠(١٩:٠)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید