سرقت عجیب کیف طلا

سرقت عجیب کیف طلا

به‌دنبال سرقت کیف طلاهای مرد میانسال توسط موتورسواران ناشناس، تحقیقات پلیسی برای شناسایی ودستگیری دزدان فراری آغازشد.

کد خبر : ۳۷۸۷۹
بازدید : ۳۱۸۱
به‌دنبال سرقت کیف طلاهای مرد میانسال توسط موتورسواران ناشناس، تحقیقات پلیسی برای شناسایی ودستگیری دزدان فراری آغازشد.
سرقت عجیب کیف طلا

به گزارش ایران، عصر سه‌شنبه 2 خرداد، دو مرد طلافروش با کیف حاوی طلا از شهرستان نقده دراستان آذربایجان غربی راهی تهران شدند.
طلافروش‌های کیفی، صبح چهارشنبه راهی بازار طلافروشان شدند و یکی از آنها که مرد 50 ساله‌ای بود، یک کیلو و200 گرم طلا خریداری کرد و آنها را داخل شالی قرار داد و دور کمرش بست.
اما همکارش که کمی جوان‌تر بود طلایی خریداری نکرد و تنها نمونه طلایی که با خود به همراه آورده بود را به زرگرها نشان داد و قیمت گرفت.
دو مرد طلافروش بعد ازپایان کارشان سوار برخودرو کرایه‌ای، راهی هتل محل اقامت‌شان شدند.
این درحالی بود که به غیر از دو مرد طلافروش، زن و مرد جوان دیگری نیز مسافرخودرو بودند.
پس از طی مسافتی، راننده که مرد میانسالی بود کنارخیابانی توقف کرد و مدعی شد که خودرو پنچر شده و از دومرد طلافروش خواست به او در پنچرگیری کمک کنند.
اما همان موقع زن جوان که روی صندلی جلو نشسته بود به همراه مسافر دیگر پیاده شده و آنجا را ترک کردند. همان موقع دومرد طلافروش نیز به کمک راننده رفتند.

آنها در حال پنچرگیری بودند که چهار موتورسوار با دو موتوسیکلت به سمت مردان طلافروش و راننده تاکسی هجوم برده و پس از مجروح کردن مردان طلافروش و راننده، طلاهای مرد میانسال را سرقت کردند.

به دنبال این سرقت، مرد میانسال به دادسرای ویژه سرقت رفت و از موتورسواران ناشناس، همکارش و راننده مسافربر شکایت کرد.
او به بازپرس پرونده گفت: «زمان سرقت، موتورسواران با آچار چرخ ضربه‌ای به سرم زدند که بیهوش نقش برزمین شدم وبعد ازآن چیزی متوجه نشدم.
وقتی به خودم آمدم متوجه سرقت شال حاوی طلاها شدم. اما سؤال اینجاست که اگر راننده و دوستم در این ماجرا نقشی نداشتند چرا طلاهای دوستم به سرقت نرفته است و چرا راننده تاکسی گفت خودرواش پنچر شده است؟
تصور می‌کنم تمام این‌ها صحنه‌سازی بوده تا یک کیلو و 200 گرم طلاهایم به سرقت برود. حالا هم از آنها و موتورسواران شکایت دارم. از طرفی احتمال می‌دهم که زن و مردی که مسافر خودرو بودند نیز در این ماجرا نقش داشته باشند.

درحالی مرد طلافروش چنین ادعایی داشت، راننده خودرو و طلافروش جوان ضمن ابراز بی گناهی مدعی شدند که خودشان نیز در این سرقت غافلگیرشده و هیچ نقشی در سرقت نداشته‌اند.
با وجود این بازپرس پرونده دستورتحقیقات تخصصی برای افشای رازاین سرقت عجیب را صادرکرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید