تصاویر/ بازتاب خارجی بانوان نینجای ایران

تصاویر/ بازتاب خارجی بانوان نینجای ایران

باشگاهی که این نینجاکاران در آن آموزش می‌بینند در سال 1989 (1367 شمسی) تأسیس شد و در 25 مایلی تهران در "قلعه جوقین" واقع شده است. این باشگاه 4 هزار کارآموز زن دارد که در آینده به نینجاکارهای حرفه‌ای تبدیل می‌شوند. آنها یاد می‌گیرند از دیوارها بالا بروند و پایین بپرند، در کوه‌ها پنهان شوند و با دشمنان مبارزه کنند.

کد خبر : ۳۸۳۳۱
بازدید : ۵۹۵۳۵
فرادید | پایگاه نشریه "سان" و روزنامه "دیلی‌میل" تصاویری از زنان ایرانی که برای تبدیل شدن به نینجاهای حرفه‌ای تمرین می‌کنند را منتشر کرد؛ این زنان تمرینات نظامی سخت و حرفه‌ای را با سلاح‌های مرگبار انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید، در مطلب منتشر شده این رسانه ها امده است زنان نینجای ایرانی در حالیکه پوشش کامل اسلامی دارند در 25 مایلی ( 40 کیلومتری) تهران آموزش های لازم را برای مقابله با دشمنان می بینند.

بنا به این گزارش باشگاهی که این نینجاکاران در آن آموزش می‌بینند در سال 1989 (1367 شمسی) تأسیس شد و در 25 مایلی تهران در "قلعه جوقین" واقع شده است. این باشگاه 4 هزار کارآموز زن دارد که در آینده به نینجاکارهای حرفه‌ای تبدیل می‌شوند. آنها یاد می‌گیرند از دیوارها بالا بروند و پایین بپرند، در کوه‌ها پنهان شوند و با دشمنان مبارزه کنند.

دانشجویان مدرسه نظامی زنان در طول تمرین های خود مبارزه با شمشیر، نیزه ، تیراندازی با کمان و ... را یاد می گیرند.

به عقیده یکی از مربیان هنر رزمی «نینجوتسو» در ایران، این هنر به دلیل حفظ تعادل میان ذهن و بدن انسان برای زنان مناسب است. در ایران خدمت سربازی برای مردان از 18 سالگی اجباری می‌شود؛ اما زنان از خدمت اجباری معافند. به همین دلیل وجود مراکزی برای آموزش نینجاهای زن مفید خواهد بود.

این مربی می‌گوید: «مهم‌ترین درس‌ها در هنر نینجوتسو احترام و فروتنی هستند». این زنان ابتدا می‌آموزند به خود و موجودیتشان و سپس به ورزش نینجوتسو احترام بگذارند. کارآموزان یاد می‌گیرند از سلاح هایی مانند کمان، شمشیر، نانچیکو و شوریکن استفاده کنند.

تپه جوقین از جمله آثار باستانی دوران ساسانی در شهریار است. قلعه ای عظیم که با همه عوامل ویرانگر مقابله کرده و با عظمت و شکوه دیرینش استوار مانده است. تپه و قلعه جوقین در۱۰ کیلومتری جنوب غرب شهریار در شهر وحیدیه واقع شده است. تپه جوقین یکی از مهمترین و بزرگترین بناهای خشتی منطقه است که برج و باروهای آن و مصالح و خشت های استفاده شده در آن آثار معماری پیش از اسلام را نشان می دهد. سفالینه های کشف شده در تپه جوقین نیز نظر به اینکه هیچکدام از آنها دارای لعاب نمی باشد حائز اهمیت دیرین شناسانه است.


۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ماشالله به خانمها بیشتر. اطلاع رسانی کنید دختران این مملکت. دنبال ستاره های. زشت صفت روپایی نرند

  • ناشناس ارسالی در

    هزار ماشااله

  • علی ارسالی در

    چه خوب میشد که در مراکز استانها هم چنین آموزشگاهایی ایجاد شوند.

  • ناشناس ارسالی در

    ماشاالله شیر زن ایران زمین.
    شما برای بانوان مسلمان جهان الگو هستید.

  • علی ارسالی در

    وای به حال شوهرانشان

  • احمد ارسالی در

    از نگاه اسلامی و اخلاقی این کارها نه تنها برای زنان ارزش نیست بلکه خلاف اخلاق است.خیلی این مسایل را تبلیغ نکنید.به اندازه کافی زنان آسیب پذیری دارند

    • ناشناس ارسالی در

      نکنه منظورت اینه که اسلام میگه زنا فقط مخصوص تو خونه ن؟؟؟ باید بهت بگم که اگ اینجوری فک میکنی کور خوندی... نمیدونم شما مردا از چرا از شکوفا شدن قدت زنهای سرزمینتون میترسین؟ شاید زنا براتئن ی تهدید به حساب میان درسته؟؟ خوبه همینطوری فکر کنین که ما زنها ی ابر قدرتیم .این ترس شما از ماست که که اینارو نشون میده شما به مردسالاریتون و عقاید مسخرتون ادامه بدین ماهم از این سنگایی که جلو پای ماها میندازین (پله برای صعودمون) میسازیم جناب.

    • ناشناس ارسالی در

      و یچیز دیگ اینکه ...مردای حسابی از برابری نمیترسن هه ! اگه خیلی از این مطالبی که تو سایت هست خوشت نمیاد بهت پیشنهاد میکنم به پیج محمدرضا برخورداری تو اینستاگرام سربزنی

  • همت ارسالی در

    نينجاكاراي ارايشي خخخخخخخخ

  • مهرشاد از رودخانه نگین سرسبز هرمزگان ارسالی در

    چه آرایش های غلیظی

    • ناشناس ارسالی در

      چیه بدت اومد؟

  • ناشناس ارسالی در

    اینا کی هستن دیگه آخه؟ بیشتر شبیه مانکنهای ورزشی هستن تا مبارز...جمش کنین باو

  • س ارسالی در

    به خدا زشت این کارا

    • ناشناس ارسالی در

      چیاش زشته؟

  • ناشناس ارسالی در

    همه چی توی این مملکت فقط فیلم و خالی بندی است !

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید