رضا عطاران مشاور «زیر آسمان شهر» است

رضا عطاران مشاور «زیر آسمان شهر» است

غفوریان نقل و قول های اخیر از خود در سایت ها و شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد.

کد خبر : ۳۸۶۰۹
بازدید : ۱۶۷۷
غفوریان نقل و قول های اخیر از خود در سایت ها و شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد.
رضا عطاران مشاور «زیر آسمان شهر» است

مهران غفوریان کارگردان سریال «زیر آسمان شهر» در گفت و گو با بانی فیلم اخبار منتشر شده از سوی خود در فضای مجازی و برخی از خبرگزاری ها و سایت ها را تکذیب کرد و گفت برخی از دوستان از قول من نوشته اند هر چه از رضا عطاران خواستم که بیاید و در تلویزیون بازی کند قبول نکرد کذب محض است.

من چنین کاری را نکردم و به نظر من احترام به انتخاب آدم ها همیشه سرلوحه کار انسان باید باشد. من به خصوصیت اخلاقی و انتخاب رضا عطاران که دوست عزیز من است احترام می گذارم. رضا عطاران محبت کرد و با احترام به من و آقای مهام به عنوان مشاور پروژه در سریال «زیر آسمان شهر» حضور پیدا کرد.
بنابراین آقای عطاران قرار است مشاور پروژه باشند و در طراحی اولیه به ما کمک می کنند. اصلا این طور نبوده که من تلاش کردم رضا در این سریال بازی کند. من چنین درخواستی از رضا عطاران نکرده ام و نمی کنم. چون می دانم انتخاب اول رضا فعلاً سینماست، به هر دلیلی که خودش دارد و برای من قابل احترام است.
همین که رضا محبت کرد و مشاور پروژه شد، لطفی است که به من و آقای مهام کرد و من از او سپاسگذارم. بنابراین من همه صحبت هایی که در این زمینه در رسانه های مختلف منعکس شده را تکذیب می کنم. چون اصلا قرار نیست که در این سریال بازی کند. در «زیر آسمان شهر ۱» هم بازی نکرد. پس دلیل ندارد در فصل جدید هم حضور داشته باشد.

وی درباره فعالیت های اخیر خودش نیز افزود: سریال «پنچری» آقای مهام که تمام شود و بازی من هم در فیلم «قداره و آتش» به کارگردانی محمد عرب تمام شود، وارد تولید «زیر آسمان شهر» می شوم. البته پیشنهادهایی درباره کارگردانی سینما دارم، اما طبق قراری که با آقای مهام دارم، «زیر آسمان شهر» اولویت من است.

سریال در نود قسمت برای شبکه سه تولید خواهد شد. ضمن اینکه با حمید لولایی، یوسف تیموری و ملکه رنجبر صحبت کرده ام و حضورشان قطعی شده است. خودم هم در این کار بازی خواهم کرد.

من مفتخرم که «زیر آسمان شهر» را ساختم و مردم این سریال را دوست داشتند و جزو پر مخاطب ترین سریال های پس از انقلاب بود.

خودم دوست داشتم در این سریال با مهران مهام کار کنم. چون او به شدت درگیر کیفیت کار است و من این را دوست دارم و مهم تر اینکه مهران مهام در فیلمنامه هم صاحبنظر هستند. ضمن اینکه دوستی رضا عطاران و مهرام مهام دلیل همکاری ما سه نفر هم شد.

در پایان هم از رضا عطاران سپاسگذارم که «زیر آسمان شهر» زاده فکر اوست و خوشحالم که باز با همه مشغله هایش در جلسات ما حضور داشت.

«زیر آسمان شهر» سریالی کمدی و پر طرفدار است که در سال ۱۳۸۰ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شد.

این سریال توانست از مجموعه‌ های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود. در ادامه زیر آسمان شهر ۱ ، سری دوم سریال با حضور یک خانواده جدید (برزو ارجمند و شهرزاد جواهری) به روی آنتن رفت!

کیومرث ملک مطیعی از ابتدای سری اول به شخصیت های سریال پیوست و نقش پدربزرگ دکتر مهرتاش سرایدار را بازی کرد که در سومین قسمت حضور در سریال با خانم فرامرزی (ملکه رنجبر) ازدواج کرد!

هم چنین ، به دلیل اینکه از یوسف تیموری برای حضور در فیلم دختر شیرینی فروش دعوت شده بود مجید صالحی نقش فولاد را بازی کرد!

سریال زیر آسمان شهر آخرین تجربه کامران ملک مطیعی پیش از ممنوع التصویر شدن (که آن هم به خاطر دلایل نامعلوم انجام شد) در ایران بود! اما در سری دوم با اینکه وی جلوی دوربین حاضر نشد اما بارها در سری دوم از وی ، دکتر سرایدار و پسرش ارژنگ یاد شد.

بعد از سری دوم سریال ، در سال ۱۳۸۱ سری سوم سریال با حضور تیم کاملا جدیدی به روی آنتن رفت اما نسبت به سری های پیشین ضعیف تر بود! در این سری ، اکبر عبدی ، رضا ژیان ، بیژن بنفشه خواه ، رامین ناصر نصیر و ساناز سماواتی به باقی ماندگان سری های قبل یعنی مهران غفوریان ، حمید لولایی ، ملکه رنجبر و ملکه رنجبر اضافه شدند.

این سریال یکی از آخرین کار های روان شاد رضا ژیان پیش از درگذشت بود!

این سریال، در قالب روایتی طنز، زندگی قشرهای مختلف شهر در کنار یکدیگر به تصویر کشیده شده است. تمام داستان در یک آپارتمان می‌گذشت که چند همسایه در آن زندگی می‌کنند؛ از جمله یک دکتر و پسرش، زن و شوهری جوان و پیرزنی تنها.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید