برگ سبزی از ژاپن

نسخه پیش‌تولیدی مشاهده شده در جنوب فرانسه نشان می‌دهد که پشت آمپر این خودرو در حالت کاملاً شارژ عدد 265 کیلومتر را نمایان کرده است. در مقام مقایسه باید گفت نسل فعلی نیسان لیف مجهز به مجموعه باتری 30 کیلووات ساعتی لیتیوم-یون محدوده حرکتی 250 کیلومتری داشته و جانشین نسل فعلی در دو مشخصات عرضه خواهد شد

کد خبر : ۴۰۷۹۱
بازدید : ۱۴۲۴

فرادید | دومین نسل خودروی سبز و الکتریکی نیسان با نام لیف قرار است در یک محدوده حرکتی بالاتر از 322 کیلومتر حرکت کرده تا به این ترتیب به یکی از ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی بازارهای جهانی تبدیل گردد.

البته نسخه پیش‌تولیدی مشاهده شده در جنوب فرانسه نشان می‌دهد که پشت آمپر این خودرو در حالت کاملاً شارژ عدد 265 کیلومتر را نمایان کرده است. در مقام مقایسه باید گفت نسل فعلی نیسان لیف مجهز به مجموعه باتری 30 کیلووات ساعتی لیتیوم-یون محدوده حرکتی 250 کیلومتری داشته و جانشین نسل فعلی در دو مشخصات عرضه خواهد شد.
نمونه یا گونه اول نسخه‌ای با مجموعه باتری 40 کیلووات ساعتی و دیگری با باتری‌های 60 کیلووات ساعتی است که طبق اخبار منتشر شده محدوده حرکتی 547 کیلومتری خواهد داشت. تنها چند ماه مانده به معرفی نیسان لیف 2018، این خودروساز ژاپنی هنوز جزئیات آن را چندان منتشر نکرده بنابراین گمانه‌زنی درباره جزئیات بیشتر این خودرو امری سخت است.
لیف نسل دوم هم از نظر ظاهری و هم از نظر کابین کاملا جدید خواهد بود و به جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو از قبیل e پدال مجهز خواهد بود. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد تا تنها با استفاده از آن شتاب گیری و توقف خودروی الکتریکی خود را کنترل کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید