ارزیابی دقیق انجام دهید و تغییر عنوان را با اولویت‌های رئیس‌تان تنظیم کنید

کد خبر : ۴۱۱۵۹
بازدید : ۸۹۶
به گزارش دنیای اقتصاد، «حتی اگر به دنبال افزایش حقوق نیستید، درخواست یک تغییر در عنوان شغلی می‌تواند به شغل شما و فرصت‌های شغلی آینده‌تان منفعت برساند.»
این را سالی کین، مدیر محتوا در PaperStreet یک آژانس بازاریابی واقع در فلوریدا می‌گوید.سالی در اوایل حرفه‌اش به عنوان سردبیر برای مجله تجارت ملی استخدام شده بود.
مسوولیت‌های شغلی او شامل مدیریت محتوای سرمقاله مجله، نظارت بر یک تیم کوچک داخلی و گروهی از فریلنسرها و کار با فروشندگان پروژه‌های ویژه است.
پس از گذشت 6 ماه، سالی به این فکر افتاد که عنوان او دقیقا موقعیت‌اش را توصیف نمی‌کند. او می‌گوید: «فکر کردم که یک عنوان جدید به من کمک خواهد کرد تا نسبت به فروشندگان و سایر نویسندگان اعتبار به‌دست آورم.»

او همچنین دریافت که یک عنوان متفاوت در رزومه او نیز تاثیر خواهد گذاشت. او به یاد می‌آورد که «جایگاهم را به عنوان یک سرآغاز می‌دیدم.می‌دانستم که برای همیشه در این موقعیت نخواهم بود.»بنابراین او با لینکدین و گلاسدور شروع کرد.
او می‌گوید: «می‌خواستم بسیار داده‌محور باشم و حقایقی را جمع‌آوری کنم که از من دفاع کند.» بنابراین به دنبال عناوینی می‌گشتم که بسیار منطبق با آنچه انجام می‌دادم باشد.
همچنین نشریات همتا با اندازه مشابه را بررسی کردم تا دریابم که ساختارهای سرمقاله آنها چگونه است.» او تصمیم گرفت از رئیسش-مالک و ناشر مجله- بخواهد او را به سردبیر ارشد ترفیع دهد.
در آن زمان، او با تنها یک عنوان جدید خوشحال و راضی بود و خواهان افزایش حقوق نیز نبود. پیش از ارائه درخواست، او فکر کرده بود چگونه این تغییر عنوان به او در رسیدن به اهدافش کمک خواهد کرد. او مشتاق بود تا مجله را در صنعت بیشتر در معرض دید قرار دهد و برند خود را بسازد.
او می‌گوید: «طی مکالمه‌ای‌ به او گفتم که تغییر عنوان من به ایجاد موقعیت بهتر نشریه کمک خواهد کرد. من می‌توانم سخنرانی‌های بیشتری در کنفرانس‌ها انجام دهم و تاثیر بیشتری بر فروشندگان بگذارم.» رئیس او موافقت کرد و فورا عنوان او را تغییر داد. 6ماه بعد، طی یک بازبینی، سالی یک افزایش حقوق متناسب دریافت کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید