تصاویر/ اتفاق عجیب در شب وداع "یوسین بولت"

تصاویر/ اتفاق عجیب در شب وداع "یوسین بولت"

یوسین بولت جامائیکایی در حالی با ناکامی از رشته دو ومیدانی 100 متر خداحافظی کرد که رقیب پیروزش در برابر او زانو زد و ادای احترام کرد!

کد خبر : ۴۱۲۵۳
بازدید : ۵۱۲۷
فرادید | یوسین بولت جامائیکایی در حالی با ناکامی از رشته دو ومیدانی 100 متر خداحافظی کرد که رقیب پیروزش در برابر او زانو زد و ادای احترام کرد!

به گزارش فرادید، فینال دو 100 متر مسابقات جهانی لندن بامداد یکشنبه برگزار شد و جاستین گاتلین با ثبت زمان 9.92 ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت. یوسین بولت که آخرین فرصتش را برای کسب طلای 100 متر داشت با ثبت زمان 9.95 در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز دست یافت.

سریع‌ترین مرد جهان پیش از این در دو 100 متر سه قهرمانی در رقابت‌های جهانی و سه قهرمانی در المپیک به دست آورده بود. کریستین کولمن نیز توانست پیش از بولت از خط پایان عبور کند و به مدال نقره دست یابد. او تنها با یک صدم ثانیه اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفت. گاتلین در رقابت با بولت قهرمان شد،

نکته جالب توجه پس از خداحافظی بولت رفتار غیرمنتظره گاتلین بود؛ او که قهرمان این رقابت ها شده بود در مقابل بولت زانو زد و به اسطوره دوی سرعت جهان در سال های گذشته جهان ادای احترام کرد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید