خرید بلیط اتوبوس ساده، سریع و ارزان در وب سایت پایانه‌ها

امروزه با روی‌ کارآمدن وسایل ارتباطی جدید، کسی را نمی‌ توان یافت که از مزایای این محصولات در راستای برطرف‌ نمودن نیازهای روزمره‌ی خود بی‌ نصیب بماند و از فناوری‌ های پیشرفته جهت تسهیل در انجام امور روزانه خود بهره نبرده باشد.

کد خبر : ۴۲۹۷۶
بازدید : ۲۰۵۵

سفر آسان و راحت همیشه یکی از دغدغه های مسافرین بوده و تهیه بلیط حتی از وب سایت های فروش بلیط اتوبوس کاری بسیار دشوار و پیچیده ای می باشد؛ اما سامانه پایانه ها اینجاست تا برای شما سفری ایمن و با ارزانترین قیمت به هر گوشه از سرزمین زیبایمان را فراهم کند.

امروزه با روی‌ کارآمدن وسایل ارتباطی جدید، کسی را نمی‌ توان یافت که از مزایای این محصولات در راستای برطرف‌ نمودن نیازهای روزمره‌ی خود بی‌ نصیب بماند و از فناوری‌ های پیشرفته جهت تسهیل در انجام امور روزانه خود بهره نبرده باشد.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، بسیاری از کارها دیگر نه به صورت حضوری بلکه از طریق اینترنت انجام می‌ شود. با توجه به میل روزافزون مردم به مسافرت از مواردی که امروزه بسیار دیده می‌ شود، انجام کارهای مربوط به مسافرت و رزروهایی است که به‌ شیوه‌ی آنلاین صورت می‌ گیرد. این ‌کار باعث صرفه‌ جویی در زمان شده و گاهی موجب کاهش هزینه‌ های سفر هم می‌ شود.

در دنیای امروز کمتر کسی را می توان یافت که بتواند از کار و زندگی‌اش بزند تا چند روز قبل از سفرش، سراغ یکی از دفترهای مسافرتی را بگیرد و با کمترین آگاهی و اطلاعات در مورد انواع سرویس‌ها و اتوبوس ها و همچنین عدم امکان انتخاب صندلی به دلخواه، آن را رزرو کند. سامانه پایانه ها با بیش از یک دهه سابقه خدمت رسانی به هممیهنان عزیز با راه‌ اندازی سامانه جامع خرید بلیط اتوبوس آنلاین، این امکان را فراهم آورده است تا شما بتوانید به‌ طور مستقیم بلیط اتوبوس مورد نظرخود را به‌ صورت آنلاین از شرکت مسافربری دلخواه رزرو کنید .همچنین امکان خرید بلیط اتوبوس بدون نیاز به ثبت نام، در سامانه برای شما فراهم شده است. با وارد کردن مبداء و مقصد سفرتان در سامانه، بهترین، معتبرترین و ارزان قیمت‌‌ترین بلیط‌های اتوبوس را مشاهده خواهید کرد.

راهکاری ساده و سریع برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس !

مزایای سامانه پایانه ها فقط در کاربری آسان و محیط زیبا خلاصه نمی شود. امکان ابطال و استرداد بلیط در سامانه پایانه ها هم فراهم شده است تا مسافران با ورود به سايت، براحتیبتوانند استعلام بليط خود را انجام دهند و یا بلیط خرید شده را باطل نمایند .

از دیگرمزايای سامانه جامع پايانه می توانبه ارسال پيامک بلیط خریداری شده اشاره کرد. علاوه بر ارسال پیامک، شما می توانید با وارد کردن ایمیل خود یک نسخه از بلیط را بر روی ایملتان دریافت نمایید و از آن پرينت بگیرید و هنگام حرکت اتوبوس به مسئولین مربوطه ارائه نمایید.

از ویژگی های بر جسته سامانه Payaneha.com می توان به موارد زیر اشاره نمود :

· رابط کاربری آسان و مدرن جهت سهولت در خرید بلیط اتوبوس

· امکان مشاهده و انتخاب انواع اتوبوس (وی ای پی ،کلاسیک ،معمولی ، تخت شو و ... )

· امکان انتخاب مکان صندلی به دلخواه خود همراه یا شمای ظاهری داخل اتوبوس

· امکان مشاهده تخفیف شرکت های مختلف در هنگام خرید و انتخاب بهترین گزینه

· امکان ابطال بلیط خریداری به صورت آنلاین و بازگشت وجه به حساب بانکی

· ارسال پیامک و ایمیل تاییدیه خرید برای شما

· وجود شرکت های معتبر مسافربری در سامانه و امکان خرید از آنها

· پشتیبانی قوی جهت رفع و پیگیری مشکلات احتمالی هنگام خرید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید