عکاس جسور

عکاس جسور

دیدن جهان از بالا، همیشه یک تجربه هیجان انگیز بوده است -- حتی اگر فقط از یک پنجره کوچک هواپیما امکان پذیر باشد.

کد خبر : ۴۵۳۹۶
بازدید : ۲۶۵۹
دیدار با عکاسی جسور

فرادید | دیدن جهان از بالا، همیشه یک تجربه هیجان انگیز بوده است -- حتی اگر فقط از یک پنجره کوچک هواپیما امکان پذیر باشد.

به گزارش فرادید به نقل از سی‌ان‌ان، تصور کنید که جینوو پرنسنا (Jin-Woo Prensena (عکاس، چطور از یک هلیکوپتر برای عکاسی آویزان می‌شود. لنز جادویی دوربین او، عکس‌های دیدنی را از جهان گرفته است - در هوا به حالت تعلیق در می‌آید، و اغلب عکس‌ها را در ارتفاعی بیش از ۷۵۰۰ فوت بالاتر از سطح زمین می‌گیرد.

پرنسنا به CNN Travel می‌گوید، " عکاسی هوایی او را مجذوب این عرصه کرد، زیرا این عکاسی، یکی از چالش برانگیزترین بخش‌ها است. "

تمامی عکس‌ها دارای جزیئات و پیچیدگی هستند، عکس از سواحل، فرودگاه‌ها و شهر‌ها - همه آن‌ها تصاویری باورنکردنی و شگفت انگیز هستند.

دیدار با عکاسی جسور
ساحل اسپانیا

پرنسنا متولد آلمان است، او همیشه تمایل ویژه‌ای به سفر کردن داشت - تا اینکه این علاقه احساس ماجراجویی را در وی بر انگیخت.

او می‌گوید، " انگلیسی زبان دوم من است. " " پدر و مادر من از کره جنوبی به آلمان آمده اند و سپس من در آلمان متولد شدم. "

او در ۲۰ سال گذشته در امریکا زندگی می‌کرده و سه سال پیش وارد عرصه عکاسی هوایی شده است. این سبک عکاسی به دلیل داشتن هیجان‌های بسیار و چالش‌های ماجراجویی، پرنسنا را رو جذب خود کرده است. او قبلا در هالیوود کار می‌کرده - حال نیز به سراسر دنیا سفر می‌کند و نمایشی از عکس هایی فوق العادع را به نمایش عموم می‌گذارد.

پرنسنا می‌گوید: " حدود ۱۲ سال برای یک لیست از افراد نامدار به عنوان مدیر اجرایی کار می‌کرده است. "

دیدار با عکاسی جسور
لس آنجلس

" زمانی که من به سراسر جهان سفرمی کردم، شروع به ثبت تصاویر در طول سفر کردم؛ و اینگونه کم کم وارد عرصه عکاسی شدم. "

پرنسنا همیشه جسور و بی پروا بوده - و به ارتفاعات و انجام کارهای چالش بر انگیز علاقه وافری داشته است.

او می‌گوید، " زمانی که من در آلمان بودم، به عنوان یک چتر باز در خدمت ارتش بودم، بنابراین من از پریدن از روی هلیکوپتر و هواپیما‌، وحشتی ندارم. "

وی می‌افزاید، " من هر نوع چالشی را دوست دارم و بسیار به دنبال رقابت هستم. "

پرنسنا و دوست خلبانش تصمیم گرفتند که کار را آغار کنند و تا او بتواند عکس‌های بهتری را ثبت کند.

" هر دو ما، افرادی جسور هستیم. این جهان زیبا است و من نیز عاشق عکاسی و آویزان شدن از هلیکوپتر هستم. "

" آویزان شدن من را قادر می‌سازد تا آزادی عمل بیشتری برای یافتن زاویه مناسب دوربین داشته باشم. به ویژه در زمان هایی که بخواهم عکس هایی از پلان بالا بگیرم، به نظر من این شیوه عکاسی یک زاویه منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. "

دیدار با عکاسی جسور

پرنسنا می‌گوید، عکاسی از جهان آن هم در هلیکوپتر در حال حرکت و معلق در هوا، تجربه‌ای کاملا فراموش نشدنی است.

وی می‌افزاید، " با ترشح آدرنالین زیاد در آن وضعیت، مطمئنا شگفت زده خواهید شد، اما از سوی دیگر همچنان باید خلاق باشید. " شما از لحاظ فنی باید خیلی زرنگ و حرفه‌ای باشید، و زمانی که در آسمان معلق هستید، نوآوری در ثبت عکس مسئله‌ای بسیار مهم است. "

در طول این پرواز‌ها، پرنسنا به وسیله یک مهار کننده نجات (harness) حرفه‌ای به هلیکوپتر متصل شده است، تا ایمنی را حفظ کند. همه چیز به هلیکوپتر متصل شده اند، وگرنه در غیر این صورت همه وسایل به پرواز خواهند در آمد. تشکیلات باید دقیق برنامه ریزی شوند. خوشبختانه شغل سابق پرنسنا در هالیوود، او را بسیار حرفه‌ای و سازمانی کرده است.

دیدار با عکاسی جسور
اسپانیا

او می‌گوید، " عکاسی هوایی با تدارکات بسیاری همراه است، بنابر این نیازمند برنامه ریزی بسیار دقیقی است. " عکاسی از هلیکوپتر با توجه به ذات قضیه، کاری غیر قابل پیش بینی است. "

پرنسنا می‌گوید، " بادهای شدید، تکان دهنده و لرزان، سر و صدا‌های زیاد، امکان شنیدن صدای شاتر را از شما می‌گیرند و چشم‌ها نیز به دلیل وزش باد‌های شدید دائما مملو از اشک هستند. "

" چیزی که خیلی سریع آن را متوجه شدم این بود که آویزان شدن از هلیکوپتر در هوا با دیگر تجربیات به تعلیق درآمدن، کاملا متفاوت است. "

دیدار با عکاسی جسور
فرودگاه بین المللی لس‌آنجلس

وضعیتی که سرشار از آدرنالین است، عکاس هنری پرنسنا، تصاویر پراکنده و رنگی را به همراه حس آرامش هستند را در کار‌های خود به ثبت رسانده است.

پرنسنا می‌گوید، " من در پشت صحنه برای گرفتن عکس‌ها برای برداشتن هرگونه قدم اضافی با وجود چالش‌های بسیار، تمایل فراوانی دارم. " " به همین دلیل، تصاویر زیبایی را ثبت کرده ام. "

او همچنین در شگفت انگیز نشان دادن تصاویر ساحل و دریای آبی و سواحل شنی به همراه چتر‌های رنگین به خوبی آشناست.

دیدار با عکاسی جسور
کالیفرنیا

پرنسنا از تصاویری می‌گوید که در ارتفاع ۷۵۰۰ فوت گرفته شده اند. " اگر به آن‌ها نگاه کنید، به ویژگی‌های زیبایی در آن‌ها پی خواهید برد. "

تمامی تصاویر پرنسنا برای مشاهده در مقیاس بزرگ طراحی شده اند.

او عکس‌های چاپ شده اش را بر روی بوم‌های به ابعادی ۱۰۳ * ۵۸ اینچ (۲۶۱ * ۱۴۷ سانتیمتر) به فروش می‌رساند.

وی همچنین تمامی تصاویر گرفته شده را بر روی وب سایت خود jprensena نمایش می‌دهد.

دیدار با عکاسی جسور
کالیفرنیا

پرنسنا در حال حاضر ساکن لس آنجلس است و همسر او نیز، یکی از هنرمندان مشهور در عرصه گریم می‌باشد.

او می‌گوید، " یک مشتری بسیار مشهور و زیبایی دارد "

یکی از هنرمندان هالیوودی که من را برای عکاسی استخدام کرده، جسیکا آلبا است.

" جسیکا آلبا در حال راه اندازی خط تولیدی برند به نام Honest بود، که سال گذشته او با من تماس گرفت و از من درخواست کرد تا با او صادقانه به همکاری بپردازم، و عکاسی از محصولات او را انجام دهم. "

عکس هوایی از سواحل هاوایی، یکی از عکس هایی است که در حال حاضر بر روی محصولات Honest چاپ شده است. همچنین از کارهای دیگر او در دفتر یکی از وکلای برتر امریکا از جمله لورا واسر، وکیل آنجلینا جولی نیز آویزان شده است.

او مشتاق نمایش کار‌ها خود در مکان هایی غیر از گالری‌ها می‌باشد.

پرینسا امیدوار است که به عکاسی از جهان اد امه دهد - و دوست دارد به مکان‌های بیشتری سفر کند، و کارهای خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

او می‌گوید، " دوست دارم که در کره جنوبی نمایشگاهی برگزار کنم، زیرا در اصل آنجا جایی است که من به آن تعلق دارم. "

" لیست بسیار طولانی برای عکاسی در دست است، دوست دارم در آفریقا زمانی که پرندگان و حیوانات از بخشی به بخش دیگر مهاجرت می‌کنند، عکس بگیریم. "

از شجاعت و شکیبایی شما ممنونیم، ممکن است به زودی شگفت زده شوید و پرنسنا را در بالای شهر خود ببینید.

منبع: سی‌ان‌ان
ترجمه: وب‌سایت فرادید
مترجم: ستاره بنی هاشمی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید