فرجام شریک خیانتکار

فرجام شریک خیانتکار

مرد جوان که با همدستی همسر دوست صمیمی‌اش، دسیسه قتل شوهر زن خیانتکار را طراحی و اجرا کرده بود با رأی قضات دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد.

کد خبر : ۴۷۲۳۶
بازدید : ۱۷۰۵
شریک خیانتکار، قصاص می شود
مرد جوان که با همدستی همسر دوست صمیمی‌اش، دسیسه قتل شوهر زن خیانتکار را طراحی و اجرا کرده بود با رأی قضات دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد.
دو سال قبل پرونده ناپدید شدن مرد کشاورز در دستور کار تیم تحقیق پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. همزمان با آغاز تحقیقات و کشف نشدن سرنخی از مرد گمشده، در حالی که همسر او تنها مظنون کارآگاهان بود این زن پس از روزها سکوت و بازداشت، طی چند مرحله بازجویی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: شوهرم با دوستش «امیر» که همولایتی‌مان بود سه هزار متر زمین کشاورزی اجاره کردند و با کــــــاشت صیفی جات و درختان میوه امرارمعاش می‌کردند.
دوست شوهرم چند بار من را به شهر برده بود و همین رفت وآمدها باعث شد با او بیشتر صمیمی شوم. از طرفی از شوهرم هم راضی نبودم. به همین دلیل پس از درد دل با امیر، اوشوهرم را در گوشه باغ کشت و جسدش را به آتش کشید. بقایای جسد را نیز به داخل رودخانه‌ای حوالی شهریار برد تا هیچ اثری از جسد باقی نماند.
با اعتراف‌های هولناک زن جوان، امیر به اتهام قتل دستگیر شد و زن جوان که با قید وثیقه آزاد شده بود گریخت. امیر-مرد افغان- در بازجویی‌ها به قتل شریک افغانی‌اش اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات برای محاکمه پیش روی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری-مستشار- ایستاد.
اما درجلسه محاکمه هیچ یک از اتهاماتش را نپذیرفت و حتی ارتباط با همسر مقتول را نیز رد کرد. با وجود انکار اتهامات ازسوی مرد جوان، به خاطر شواهد و مدارک موجود درپرونده و درخواست اولیای دم برای قصاص عامل جنایت، قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. تلاش برای دستگیری همسرفراری مقتول نیز ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید