مرگ سلبریتی‌ها در سال ۲۰۱۸

مرگ سلبریتی‌ها در سال ۲۰۱۸

نگاهی بیندازیم به چهره‌های مشهوری که در سال ۲۰۱۸ در گذشتند.

کد خبر : ۴۹۴۰۵
بازدید : ۹۰۳۹
فرادید | نگاهی بیندازیم به چهره‌های مشهوری که در سال ۲۰۱۸ در گذشتند.

۱ - جیمی آرمفیلد (James Christopher Armfield) متولد ۲۱ سپتامبر ۱۹۳۵، در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ در گذشت.
جیمی آرمفیلد در سن ۸۲ سالگی پس از نبردی سخت با سرطان فوت کرد. او بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستان بود که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامه خود دارد. وی در تاریخ ۱۳ مه ۱۹۵۹ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال برزیل آغاز کرد و در تاریخ ۲۶ ژوئن ۱۹۶۶ واپسین بازی ملی اش را در برابر تیم ملی فوتبال فنلاند انجام داد. جیمی آرمفیلد در ۶۲۹ بازی Blackpool حضور داشته و ۴۳ جایزه بین المللی برای کشورش به ارمغان آورده بود.

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸
۲ - پیتر مایل (Peter Mayle) نویسنده متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۳۹ در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ در گذشت.
او ۷۸ سال بیشتر نداشت و در روستایی در جنوب فرانسه ساکن بود. مدیر سابق اجرایی تبلیغات در لندن و نیویورک، و در سال ۱۹۸۸ به همراه همسر سوم خود از فرانسه مهاجرت کرد و در یک مزرعه شش هکتاری در Luberon که قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ پوند داشت، ساکن شد. وی در سال ۲۰۰۱ به ایندیپندنت گفت: " من هرگز فکر نکردم که در دنیا سهم عظیمی در فلسفه داشته ام، اما درست است که توانستم بر خی افراد را سرگرم کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. "

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸
۳ - اولیور ایوانویچ (Oliver Ivanovic) متولد ۱ آوریل ۱۹۳۵ در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۸ در گذشت.
یک سیاستمدار اهل صربستان، رهبر حزب آزادی بخش صرب‌های اهل کوزوو بود و نقشی مهم در مذاکرات با ناتو و اتحادیه اروپا ایفا می‌کرد. اولیور ایوانویچ در حین رانندگی در سن ۶۴ سالگی به ضرب گلوله کشته شد. چهار گلوله به قفسه سینه او برخورد کرد و آقای ایوانویچ در بیمارستان جان داد.
ایوانوویچ در میان صرب‌های کوزوو در زمان درگیری‌های قومی در این منطقه در سال ۱۹۹۹ به شهرت رسید. زمانی که نیرو‌های صرب با چریک‌های ارتش آزادی بخش کوزوو می‌جنگیدند و مرتکب جنایات جنگی علیه غیر نظامیان آلبانیایی شدند. قضات اتحادیه اروپا در کوزوو در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ وی را به اتهام ارتکاب جرایم جنگی علیه آلبانیایی تباران کوزوو در سال ۱۹۹۹ به ۹ سال حبس محکوم کردند. ایوانویچ تمام اتهامات را رد کرد و یک سال بعد دادگاه تجدید نظر این حکم را لغو کرد.

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸
۴ - دلارس مری آیلین ایوردن (Dolores O'Riordan) متولد ۶ سپتامبر ۱۹۷۱ در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ در گذشت.
دلارس خواننده، نوازنده و آهنگساز ایرلندی گروه راک کرنبریز بود. دلارس به طور ناگهانی در سن ۴۶ سالگی فوت کرد و در دهه ۱۹۹۰ موفق شد با فروش ۴۰ میلیونی آلبوم خود در سراسر جهان به محبوبت برسد و آهنگ‌های Linger و Zombie وی از شهرت ویژه‌ای در بین طرفدارانش بر خودار هستند.
دلارس در ۶ سپتامبر ۱۹۷۱ در Ballybricken، یک منطقه روستایی در خارج از Limerick در غرب لندن متولد و بزرگ شد. مرگ او شُکی بزرگ برای صنعت موسیقی و طرفدارانش بود.

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸
۵ - سیریل ریجیس (Cyrille Regis) متولد ۹ فوریه ۱۹۵۸ در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ در گذشت.
بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستان که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامه خود دارد. وی در تاریخ ۲۳ فوریه ۱۹۸۲ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی انجام داد و با حضور در ۵ بازی ملی، در تاریخ ۱۴ اکتبر ۱۹۸۷ واپسین بازی ملی اش را در برابر تیم ملی فوتبال ترکیه داشت.

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸
۶ - ادوارد آلن کلارک (Eddie Clarke) متولد ۵ اکتبر ۱۹۵۰ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۸ در گذشت.
کلارک ملقب به (Fast Eddie Clarke) در سن ۶۷ سالگی بر اثر مشکلات حاد ریوی، در بیمارستان جان خود را از دست داد. صفحه فیس بوک این هنرمند، اولین منبع انتشار خبر بود. کلارک آخرین بازمانده گروه راک Motörhead بود.
در سال ۲۰۱۵ دو هم گروهی‌اش Lemmy Kilmister و Phil Taylor را از دست داد. او در ۱۵‌سالگی نواختن گیتار را آغاز کرد و در ابتدا در گروه‌های محلی می‌نواخت، اما بعدتر فیلی نوازنده گروه را ملاقات کرد. حاصل این دیدار، پیوستن ادی به فیلی و لمی (موسس گروه) بود. این سه نفر در کنار هم مثلث طلایی را تشکیل دادند.

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸
۷ - ری توماس (Ray Thomas) خواننده و فلوت زن متولد ۲۹ دسامبر ۱۹۴۱ در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۸ در گذشت.

توماس موسس گروه Blues Moody در سال ۱۹۶۴ بود که به عنوان یک گروه R. & B. شناخته می‌شوند و در سن ۷۶ سالگی فوت کرد. ری توماس از همان اوایل دهه ١٩۶٠ همراه با دوستانش مایک پیندر و جان لاج به فکر تشکیل گروه بود و بالاخره بعد از چند سال سرگردانی و جستجو توانست به آرزوی خود برسد.
به این ترتیب گروه جدید که اسم خود را با گوشه چشمی به قطعه "مود ایندیگو" - اثر معروف دوک الینگتون - ساخته بود به وجود آمد. مودی بلوز که در سال‌های نخست، آثار دیگران را اجرا می‌کرد عملا تا اواخر دهه ۶٠ به شهرتی نرسید. اما با یک دوره گوشی گیری و باز اندیشی به اعضای گروه نشان داد که باید فقط در پی اجرای آثار خود باشند و از ورود به راه‌های نرفته نهراسند.

مرگ سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸

منبع: تلگراف
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید