پیروزی آسان در بازی پردردسر

بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان و در شرایطی که حتی گفته می‌شد ممکن است بازی دوستانه ایران و سیرالئون لغو شود، فدراسیون فوتبال موافقت فیفا را برای برگزاری این دیدار گرفت و نهایتا مسابقه مزبور از ساعت ۱۵:۳۰ دیروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

کد خبر : ۵۳۰۰۹
بازدید : ۸۴۶
بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان و در شرایطی که حتی گفته می‌شد ممکن است بازی دوستانه ایران و سیرالئون لغو شود، فدراسیون فوتبال موافقت فیفا را برای برگزاری این دیدار گرفت و نهایتا مسابقه مزبور از ساعت ۱۵:۳۰ دیروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد. در شرایطی که تماشای این بازی رایگان بود، تنها کمتر از پنج هزار نفر برای دیدن آن راهی ورزشگاه آزادی شدند.

کارلوس کی‌روش برای شروع این بازی ترکیبی عجیب، متشکل از چهار هافبک دفاعی را در نظر گرفت؛ ارنجی که در آن هیچ بازیکنی از پرسپولیس حضور نداشت و بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی هم بر بازوی امید ابراهیمی بسته شده بود. برای تیم‌ملی کشورمان در بازی با سیرالئون، این بازیکنان از ابتدا به میدان رفتند: حامد لک، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله‌زاده، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی.
مطابق انتظار بازی با فشار سنگین تیم‌ملی کشورمان آغاز شد و بازیکنان سیرالئون از همان ابتدا در لاک دفاعی فرو رفتند. شاگردان کی‌روش در نیمه اول حملات زیادی روی دروازه حریف آفریقایی ترتیب دادند که حاصل آن به ثمر رسیدن سه گل برای ملی‌پوشان کشورمان بود. در ۴۵ دقیقه اول محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی‌زاده (۱۶) و کاوه رضایی (۳۵) گل‌های ایران را به ثمر رساندند و نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

ترکیب تیم‌ملی ایران، اما در نیمه دوم دستخوش تغییرات زیادی شد. در همان آغاز وقت دوم، حسین حسینی درون دروازه جای لک را گرفت و کامیابی‌نیا و علی علیپور هم به جای امید ابراهیمی و کاوه رضایی به میدان رفتند. پس از آن هم تعویض‌های ایران ادامه یافت و محمد انصاری، پژمان منتظری و وریا غفوری به تناوب به جای علی کریمی، روزبه چشمی و رامین رضاییان به میدان آمدند.
در آغاز این نیمه علی قلی‌زاده گل چهارم ایران و گل دوم خودش را به‌ثمر رساند که این آخرین گل بازی بود. اواسط نیمه دوم سیرالئون خودی نشان داد و جلو کشید که حاصل آن یک شوت از راه دور بود که با واکنش حسینی به کرنر رفت. به این ترتیب تیم‌ملی کشورمان در نخستین بازی تدارکاتی از دور جدید آماده‌سازی‌اش یک پیروزی آسان برابر سیرالئون به‌دست آورد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید