جای خواب، عامل قتل جوان ۳۱ ساله

جای خواب، عامل قتل جوان ۳۱ ساله

مرد ۳۴ ساله‌ای که در یک درگیری، جوان ۳۱ ساله‌ای را در خانه مجردی به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته صحنه جنایت خود را در حضور قاضی کاظم میرزایی و مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کرد.

کد خبر : ۵۷۷۴۱
بازدید : ۹۲۱

جای خواب عامل قتل جوان ۳۱ ساله

مرد ۳۴ ساله‌ای که در یک درگیری، جوان ۳۱ ساله‌ای را در خانه مجردی به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته صحنه جنایت خود را در حضور قاضی کاظم میرزایی و مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کرد.

این جوان که پس از پنج ماه تلاش با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستگیر شده است، پس از آن که به طور کامل خود را معرفی کرد، به تشریح جزئیات جنایت هولناک خود پرداخت و گفت: حدود هشت ماه قبل زمانی که مقابل داروخانه‌ای در بولوار طبرسی شمالی بساط می‌کردم و دارو‌های گیاهی می‌فروختم با «حامد» (مقتول) آشنا شدم و با او به درد دل پرداختم.

او هم همسرش را طلاق داده و به تنهایی زندگی می‌کرد به همین خاطر دلش به حالم سوخت و گفت که با او زندگی کنم. من هم بلافاصله قبول کردم و، چون جای خواب نداشتم، به منزل او رفتم.

روز‌ها برای خودم کارگری می‌کردم و شب‌ها نیز ظرف و ظروف و لباس‌های حامد را می‌شستم و در واقع همه کار‌های مربوط به خانه اش را انجام می‌دادم حتی وقتی قرار شد زیر زمین را به اجاره واگذار کند من رفتم و آن جا را نقاشی کردم. تا این که روز قتل فردی به عنوان مستاجر از سوی بنگاه آمد تا زیرزمین را بازدید کند که حامد ناراحت شد و گفت: این‌ها دیگر چگونه مستاجری هستند که بنگاه می‌فرستد؟ همین موضوع موجب ناراحتی حامد شد و اودر همان حالت عصبانیت لگدی هم به من زد.

من که دیگر از این کار او به شدت دلخور شده بودم، اعتراض کردم و به او گفتم من همه کار‌های خانه ات را انجام می‌دهم حتی لباس‌های تو را می‌شویم آن وقت مرا می‌زنی؟ با این جمله به سوی آشپزخانه رفتم و چاقو را برداشتم. جای چاقو را می‌دانستم، چون خودم آن‌ها را می‌شستم. سپس سه ضربه به سینه و یک ضربه به پشت سرش زدم که او بی حال روی صندوقچه نشست.

در این هنگام پیکرش را روی پتو انداختم و به داخل اتاق بردم سپس لحاف و تشک‌ها را روی پیکر غرق به خونش ریختم و متواری شدم. تا این که کارآگاهان مرا مقابل آرامگاه خواجه ربیع دستگیر کردند.

در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا کارگاه حمیدفر (افسر پرونده) جزئیاتی از محتویات پرونده و چگونگی دستگیری متهم را شرح داد و در پایان نیز قاضی کاظم میرزایی با صدور قرار قانونی، متهم را روانه زندان کرد تا این پرونده جنایی، دیگر مراحل رسیدگی خود را طی کند.

سابقه خبر
آذر سال گذشته زن میانسالی برای سرکشی از پسر ۳۱ ساله اش که به طور مجردی زندگی می‌کرد به خانه او رفت، اما با وجود آن که لامپ چراغ برق منزل روشن بود اثری از «حامد» نبود. چند دقیقه بعد زن میانسال جسد پسرش را لابه لای لباس‌ها و رختخواب‌ها پیدا کرد و با پلیس تماس گرفت.

با حضور قاضی میرزایی در محل وقوع جنایت، مشخص شد که جوان ۳۱ ساله با چند ضربه چاقو به قتل رسیده است. سرنخ‌های پیگیری پرونده به بساطی ۳۵ ساله‌ای رسید که از ۳ ماه قبل به منزل مقتول رفت و آمد داشت. بدین ترتیب با دستگیری این متهم، راز جنایت در خانه‌ای با چراغ روشن فاش شد.

منبع: روزنامه خراسان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید