رقیب پورشه ۹۱۱ و بنز کلاسS از راه رسید؛BMW سری ۸ رونمایی شد

حجم ویدیو: ۳۱.۰۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۸ دانلود ویدیو

BMW اعتقاد دارد فضای خالی بین محصولات اسپرت نظیر پورشه ۹۱۱ و خودرو‌های لوکس نظیر مرسدس بنز کلاس S وجود دارد که BMW سری ۸ مدل ۲۰۱۹ می‌تواند این خلأ را به‌خوبی پوشش دهد؛ چرا که این خودرو، رانندگی هیجان‌انگیز و اسپرت را در کابینی لوکس به مشتریان عرضه خواهد کرد.

کد خبر : ۶۳۳۳۲
بازدید : ۱۱۸۱
بالاخره انتظار طرفداران بی‌ام‌و به پایان رسید و این خودروساز آلمانی از نسل جدید بی‌ام‌و سری ۸ همراه با جدیدترین امکانات در نمایشگاه خودرو پاریس به صورت رسمی رونمایی کرد.
پس از سال‌ها انتظار، بی‌ام‌و بازگشت مجدد کوپه دودر سری ۸ را اعلام کرد. کوپه لوکس بی‌ام‌و سری ۸ مدل ۲۰۱۹ این بار با جدیدترین فناوری روز و دو پیشرانه قدرتمند در دسترس علاقه‌مندان محصولات باواریایی قرار خواهد گرفت.


حالا باید این خودرو را پرچم‌دار جدید محصولات اسپرت بی‌ام‌و برشمرد که هدف از ارائه آن، رانندگی جذاب و پویا خواهد بود. سیستم محرکه، شاسی و تعلیق خودروی بی‌ام‌و سری ۸ جدید، توانایی یک خودروی اسپرت عالی را ارائه می‌کند. البته لوکس بودن روی دیگر پرچم‌دار بی‌ام‌و خواهد بود و چنین قابلیتی می‌تواند برای مشتریانی که به دنبال خودروی لوکس با قابلیت اسپرت هستند، گزینه‌ای عالی باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید