فیگو از دغدغه زیدان می‌گوید

ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید نظری خلاف با فلورنتینو پرس دارد. او تاکید کرد که زیدان شایسته مربیگری در رئال است و می‌تواند جانشین بنیتس شود.

کد خبر : ۷۶۷۱
بازدید : ۱۱۷۹
ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید نظری خلاف با فلورنتینو پرس دارد. او تاکید کرد که زیدان شایسته مربیگری در رئال است و می‌تواند جانشین بنیتس شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از رادیو کادینا سر، زین الدین زیدان، اسطوره باشگاه رئال مادرید یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی رافائل بنیتس است. زیدان پنج سال برای رئال بازی کرد و در بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است و نظر سنجی‌ها ثابت می‌کند که هواداران رئال دوست دارند که زیدان هدایت تیم محبوب آنها را بر عهده گیرد.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در گفت‌وگویی که با رادیو "کادینا سر" اسپانیا داشت به صراحت اعلام کرد که زیدان تجربه لازم برای مربیگری در تیم بزرگی چون رئال را ندارد اما لوئیس فیگو، ستاره سابق رئال نظری خلاف پرس دارد و تاکید کرد که زیدان شایستگی مربیگری در کهکشانی‌ها را دارد.

او گفت: هدف بزرگ زیدان این است که هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد. او الان هدایت کاستیا را برعهده دارد، اما تمرکز اصلی او روی تیم نخست رئال است و خود را آماده مربیگری در این تیم می‌کند.

فیگو که سابقه بازی کردن در کنار زیدان را دارد، ادامه داد: من براین باور هستم که زیدان شایسته مربیگری در رئال مادرید است. درست است که رئال تیمی خاص است و الان روزهای سختی را تجربه می‌کند، اما زیدان تجربه بسیار زیادی در دنیای فوتبال دارد و ستاره‌ای است که همه به او احترام می‌گذارند. او بازیکنی بزرگ بوده و براین باورم که شایستگی نشستن روی نیمکت رئال را دارد.

زیدان از سال 2001 تا 2006 برای رئال مادرید بازی کرد و افتخارات زیادی با پیراهن این تیم به دست آورد که مهم‌ترین آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2002 بود که گل پیروزی را به زیبایی هر چه تمامتر وارد دروازه بایر لورکوزن آلمان کرد و باعث شد تا رئال با هدایت ویسنته دل بوسکه نهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را به دست آورد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید