پیندو، بازار آنلاین به وسعت ایران

پیندو، بازار آنلاین به وسعت ایران

پیندو مانند یک بازار آنلاین است که خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این تفاوت که هیچگونه کارمزدی را در قبال آن‌ها دریافت نمی‌کند. این موضوع به نفع فروشنده و خریدار خواهد بود؛ زیرا کسب و کارها بدون پرداخت هزینه اضافی یک مکان امن برای فروش کالاهای خود دارند و بدون محدودیت می‌توانند اجناس خود را برای فروش قرار دهند. خریداران نیز بدون مراجعه به بازار، می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت کف بازار تهیه کنند.

کد خبر : ۱۸۲۲۳۳
بازدید : ۷

پیندو یک فروشگاه اینترنتی است که با هدف خرید و فروش کالای بدون واسطه فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون توانسته به یک فروشگاه بزرگ و معتمد تبدیل شود. زیرا این فروشگاه تنها اقلام اساسی و کالاهای نو را برای فروش قرار می‌دهد و فروشندگان حق ندارند هیچگونه اجناس دست دومی را برای آگهی ثبت کنند. 

پیندو مانند یک بازار آنلاین است که خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این تفاوت که هیچگونه کارمزدی را در قبال آن‌ها دریافت نمی‌کند. این موضوع به نفع فروشنده و خریدار خواهد بود؛ زیرا کسب و کارها بدون پرداخت هزینه اضافی یک مکان امن برای فروش کالاهای خود دارند و بدون محدودیت می‌توانند اجناس خود را برای فروش قرار دهند. خریداران نیز بدون مراجعه به بازار، می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت کف بازار تهیه کنند.

 البته قیمت‌گذاری‌ توسط فروشندگان انجام می‌شود اما چون حاشیه سودی پرداخت نمی‌کنند، اجناس را با قیمت مناسب‌تری آگهی می‌کنند. 

در هر صورت اگر قصد خرید کالای دیجیتال یا هر محصول دیگری را دارید، پیندو یک مسیر مطمئن و راحت است. 

چگونه در پیندو کسب و کار خود را ارتقا دهیم؟

2

با پیندو شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه کالای مد نظرتان را برای فروش قرار دهید. درست مانند بازار بزرگ تهران که وقتی به آن وارد می‌شوید، هر فروشنده با توجه به روش و شیوه‌های خود کالاهای نو خود را به فروش می‌رساند و خریداران نیز با مقایسه قیمت‌ها بهترین اجناس را انتخاب می‌کنند.

پیندو نیز به همین روش عمل می‌کند و در آن هیچ محدودیتی برای خرید و فروش وجود ندارد. کافیست نوع خدمات خود را انتخاب و با بررسی شرایط موجود، برای ثبت سفارش یا درج آگهی اقدام کنید. حتی در این مجموعه امکان رشد و ارتقا کسب و کارها نیز وجود دارد. کافیست تجزیه و تحلیل بازاریابی را بلد باشید و منابع معتبر این مجموعه را مطالعه کنید.

همانطور که گفته شد در پیندو کالاهای متنوعی وجود دارد. شما می‌توانید از این مجموعه در زمینه کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات مختلف، لوازم صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی خدمات مختلفی را دریافت کنید. کافیست به صفحه اصلی وارد شوید تا بتوانید این کتگوری‌ها را مشاهده نمایید.

کالای دیجیتال یکی از پرفروش‌ترین کتگوری‌های این مجموعه است که شامل دسته بندی :

موبایل و تبلت

لپ‌ تاپ و کامپیوتر

صوتی و تصویری

کنسول و بازی ویدئویی و آنلاین

دوربین و لوازم جانبی 

است. شما می‌توانید براساس نوع کالای انتخابی خود به هریک از این زیردسته‌ها وارد شوید و براساس آگهی‌های درج شده کالای مورد نیازتان را انتخاب کنید. 

چرا از میان اینهمه فروشگاه اینترنتی پیندو را انتخاب کنیم؟

3

اگر چه خرید و فروش کالا در پیندو بدون واسطه انجام می‌شود، اما برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های دیگر امنیت خرید شما کاملا تضمین شده است. به اینصورت که فروشنده قبل از ارسال کالا مبلغ نهایی را دریافت می‌کند.

اما پیندو این هزینه را به صورت امانی نگه می‌دارد و تا زمانی که خریدار کالای خود را دریافت نکند، هزینه‌ای به فروشنده تعلق نخواهد گرفت. البته این تنها برتری پیندو نسبت به سایر فروشگاه‌ها نیست و ویژگی‌های بیشتری دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم:

با پیندو می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. زیرا آگهی‌ها در پیندو به صورت کاملا رایگان قرار می‌گیرند و فروشندگان می‌توانند با چند کلیک ساده آن‌ها را در پنل کاربری خود ثبت کرده و پس از تایید، فروش خود را آغاز کنند. 

پرداخت هزینه در این فروشگاه از راه‌های مختلفی انجام می‌شود. شما می‌توانید مبلغ را به صورت نقدی پس از دریافت کالا درب منزل پرداخت کنید یا از طریق درگاه‌های بانکی موجود، پرداخت اینترنتی داشته باشید. البته پیندو امکانات ویژه‌ای را نیز در نظر دارد، مانند: پرداخت به وسیله ارز دیجیتال و پنل BNPL. 

این مجموعه با فروشندگان مختلفی در سرتاسر ایران در ارتباط است که هر کدام سعی دارند با سریع‌ترین روش‌های ممکن ارسال محصولات خود را انجام دهند. انتخاب گزینه ارسال بر عهده مشتری است و باید براساس محل زندگی انتخاب شود. 

برای هر کالایی که در پیندو به فروش می‌رسد، یک صفحه مجزا در نظر گرفته شده که حاوی اطلاعات مربوط به آن‌هاست و حتی نظر مشتریان نیز در این قسمت ثبت می‌شود. بنابراین می‌توانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. 

سخن پایانی

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر و بزرگ هستید، قطعا پیندو گزینه مناسبی است. زیرا همانطور که گفته شد، در این فروشگاه هم می‌توانید کسب درآمد کنید و هم در سریع‌ترین زمان ممکن به کالای مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. درست مانند فروشگاه open market که هر فرد با توجه به نوع خدمات خود خرید و فروش را انجام می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی پیندو در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و پر مخاطب ‌ترین فروشگاه‌ها در بازار آنلاین شناخته می‌شود و تمام کاربران با رضایت کامل از خدمات آن استفاده می‌کنند. 

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید