(ویدئو) وقتی رودخانه پر از تمساح، برای شیر نر تبدیل به میدان مین می‌شود

(ویدئو) وقتی رودخانه پر از تمساح، برای شیر نر تبدیل به میدان مین می‌شود

این شیر نر در لبه رودخانه ایستاده و با یک تمساح تماس چشمی برقرار کرده است. بالاخره شیر تصمیم می گیرد وارد آب شود.

کد خبر : ۱۴۶۴۱۳
بازدید : ۳۵۵۸۲

در حالی که شیر ممکن است “پادشاه جنگل” نامیده شود، اما مطمئناً این حیوان “پادشاه آب های پر از تمساح” نامیده نشده است. در مورد این ویدیو که در بالا نشان داده شده است، شیر نر را می بینیم که در لبه آب ایستاده است. او باید تعیین کند که آیا باید وارد رودخانه شود یا نه.

ویدیوی ارسال شده در بالا ما را به آخرین مشاهدات در آفریقا می برد. این یک صفحه یوتیوب است که طبق توضیحات آنها فقط ویدیوهای هیجان انگیز و معتبر حیات وحش را از دوران زندگی خود در آفریقا به اشتراک می گذارد.

این شیر نر در لبه رودخانه ایستاده و با یک تمساح تماس چشمی برقرار کرده است. بالاخره شیر تصمیم می گیرد وارد آب شود.

تمساح در کمال ناباوری شاهد ورود شیر به آب است. یک مکث لحظه ای وجود دارد که انگار کروکودیل می گوید: “واقعا؟” حتی او نمی تواند باور کند که این شیر آنقدر ساده لوح باشد که فکر کند می تواند بدون آسیب از این رودخانه عبور کند.

در حالی که شیر به آب می‌پرد، انگار که در حال جهش است، تمساح به اطراف می‌چرخد و در یک چشم به زدن به شیر می‌رسد. تمساح بلافاصله شیر را می گیرد و آن را به زیر آب می برد. تمساح می داند که اگر بتواند شیر را در زیر آب نگه دارد، در این مبارزه پیروز خواهد شد.

اما شیر راه خود را پیدا می کند و به سطح آب می رسد و می تواند از تمساح دور شود. نه خیلی سریع، با این حال، می تواند به ساحل برسد.

یک کروکودیل در مقایسه با یک شیر چقدر سریع می تواند شنا کند؟

همانطور که می دانیم، کروکودیل ها (Crocodylus acutus) به زندگی در داخل و اطراف آب عادت دارند. به این ترتیب، آنها شناگران قوی هستند. طول بدن دراز آنها تا 23 فوت، دم بلند و پاهای تاردار آنها این حیوانات را به شناگرانی عالی تبدیل می کند تا به سرعت 25 مایل در ساعت در آب برسند.

شیر (Panthera leo)، که به وضوح برای زندگی جنگل ساخته شده ، شناگر قوی نیست زیرا او یک دونده در خشکی است. وزن  شیر تا 550 پوند و طول آن به 8.2 فوت می رسد. در خشکی، او می تواند به 35+ مایل در ساعت برسد. با این حال، در آب، تخمین زده می شود که آنها فقط می توانند 10-12 مایل در ساعت شنا کنند که همانطور که می بینیم، با تمساح همخوانی ندارد.

منبع: ساناپرس

۷۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید