(ویدیو) آیا ناوهای جنگی برای تامین غذای خدمه خود ماهیگیری هم می کنند؟

(ویدیو) آیا ناوهای جنگی برای تامین غذای خدمه خود ماهیگیری هم می کنند؟

ناوهای جنگی در ماموریت های خود ممکن است برای ماه ها در دریا و به دور از ساحل باشند. این ناوها به طور معمول خدمه زیادی دارند و برای مثال یک ناو هواپیمابر معمولی حداقل 5000 هزار خدمه دارد. حالا این پرسش مطرح است که آیا این ناوها برای تامین غذای خدمه خود ماهیگیری هم می کنند؟

کد خبر : ۱۴۷۷۲۹
بازدید : ۲۰۳۵۲

راهنماتو نوشت: موریت های طولانی مدت ناوهای جنگی در دریا می تواند ماهیگیری را برای تامین غذای خدمه توجیه کند اما این ناوها هیچگاه چنین کاری انجام نمی دهند. البته ممکن است که در خلال فواصلی که برای تفریح و استراحت خدمه در نظر گرفته می شود، به آنها اجازه داده شود تا ماهیگیری کنند اما این کار صرفا جنبه تفریحی دارد و هدف تامین غذا نیست اما چرا؟

خدمه ناوهای جنگی سرباز محسوب می شوند که در واقع بخاطر ماموریت نظامی در دریا حضور دارند. این افراد باید در این مدت کاملا سالم و به دور از هرگونه بیماری باشند برای همین ماهیگیری از دریا و استفاده از آن به عنوان غذا ممکن است برخی بیماری ها را به سربازان منتقل کند. تدارکات غذایی که به این خدمه می رسد قبل از هر چیز سلامتی آنها تایید شده است اما صید مستقیم ماهی ممکن است ماهی های بیماری را به برنامه غذایی این خدمه وارد کند که در این کشتی ها قابل شناسایی نیست.

 

حجم ویدیو: ۷.۳۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۸ دانلود ویدیو
۲۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید