(عکس) ماجرای عجیب جا ماندن گاز استریل در شکم بیمار 60 ساله

(عکس) ماجرای عجیب جا ماندن گاز استریل در شکم بیمار 60 ساله

مقداری گاز استریل طی یک عمل جراحی مجدد از شکم مرد 60 ساله‌ای بیرون آورده شد.

کد خبر : ۱۵۷۱۶۶
بازدید : ۱۰۹

 36 سال پیش در چنین روزی، در یکی از بیمارستان‌های تهران عمل جراحی‌ای انجام شد که عاقبت خوشی برای بیمار نداشت.

بیمار بعد از جراحی دچار درد و تورم در ناحیه عمل شد که به ناچار بار دیگر زیر تیغ جراحی رفت. اما ماجرای این جراحی و نتیجه دردناکش چه بود؟

تقویم حوادث

مقداری گاز استریل طی یک عمل جراحی مجدد از شکم مرد 60 ساله‌ای بیرون آورده شد. بیمار رستم جم نام دارد. نامبرده در خرداد ماه امسال به علت داشتن باد فتق در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و برای اولین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی درباره این عمل جراحی و پیدا شدن گاز استریل در شکمش به خبرنگار کیهان گفت: بعد از گذشت چند روز از عمل، در مجاورت محل جراحی، تورم و درد شدیدی را احساس کردم که پس از مدتی تحمل درد و رنج به ناچار نزد پزشک دیگری رفتم و پس از عمل مجدد، معلوم شد که علت این همه بدبختی و گرفتاری‌های من، سهل‌انگاری و بی توجهی جراح اولی بوده که حین عمل گاز استریل را در محل جراحی جا گذاشته و بخیه کرده است.

بیمار که خود وکیل دادگستری است، افزود: مسلما چنین امری از نظر نظام پزشکی تخلف محسوب شده و این تخلف قابل تعقیب در دادسرای عمومی است و من به مقامات ذیصلاح شکایت خواهم کرد.

این گزارش حاکیست: خبرنگارکیهان صبح امروز با پزشک معالج این بیمار تماس حاصل کرد که پزشک مورد نظر ضمن تایید موارد فوق؛ از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

منبع:  همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید