(عکس) سفر به ایران قدیم؛ طرحی از شیراز در یک مجله انگلیسی 152 سال قبل

(عکس) سفر به ایران قدیم؛ طرحی از شیراز در یک مجله انگلیسی 152 سال قبل

این طراحی از شهر شیراز در یک مجله در لندن منتشر شده است. مجله‌ای به نام The ilustrated london که بیش از ۱۵۰ سال قبل فعالیت داشته است. «اخبار مصور لندن» اولین بار در روز شنبه ۱۴ مه ۱۸۴۲ به عنوان اولین مجله تصویرسازی هفتگی خبری جهان منتشر شد. این شرکت توسط هربرت اینگرام تأسیس گردید، این هفته نامه تا دو بار در سال تا سال ۱۹۷۱ چاپ می‌شد، پس از آن کمتر و انتشار آن در سال ۲۰۰۳ متوقف شد. این شرکت امروز به عنوان Illustrated London News Ltd، یک ناشر محتوا و دفتر نمایندگی دیجیتال در لندن که ناشر و دارای آرشیو نشریات و تجارت است، به کار خود ادامه می‌دهد.

کد خبر : ۱۸۳۲۶۴
بازدید : ۹۶۶

این طراحی از شهر شیراز در یک مجله در لندن منتشر شده است. مجله‌ای به نام The ilustrated london که بیش از ۱۵۰ سال قبل فعالیت داشته است.

«اخبار مصور لندن» اولین بار در روز شنبه ۱۴ مه ۱۸۴۲ به عنوان اولین مجله تصویرسازی هفتگی خبری جهان منتشر شد. این شرکت توسط هربرت اینگرام تأسیس گردید، این هفته نامه تا دو بار در سال تا سال ۱۹۷۱ چاپ می‌شد، پس از آن کمتر و انتشار آن در سال ۲۰۰۳ متوقف شد. این شرکت امروز به عنوان Illustrated London News Ltd، یک ناشر محتوا و دفتر نمایندگی دیجیتال در لندن که ناشر و دارای آرشیو نشریات و تجارت است، به کار خود ادامه می‌دهد.

1633205_929

منبع: انتخاب

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید