(عکس) مینی کمپر برقی ژیان در خیابان!

(عکس) مینی کمپر برقی ژیان در خیابان!

تنها چند ماه پس از رونمایی رسمی سیتروئن از کمپر الهام گرفته از مدل کلاسیک خود، یک ون کمپر دیگر سیتروئن برای استفاده های خیابانی رونمایی می شود.

کد خبر : ۱۷۰۴۶۸
بازدید : ۷۹

همکاری یک شرکت آلمانی و یک سازنده کیت ایتالیایی تولد این ون کمپر برقی را رقم زد.

4956557

این کمپر جدید از سیتروئن ۲CV Fourgonnette الهام گرفته شده تا برخی از ویژگی های قدیمی رانندگی را در عصر خودروهای برقی نمایان کند

سیتروئنی که در ایران به نام ژیان شناخته می شد، درواقع یک هاچ بک ۴در با سقف جمع شونده در سال ۱۹۴۸ میلادی برای اولین بار عرضه شد.

4956558

مدل ۲CV AU اولین تنه زدن سیتروئن به یک ون نبود، اما اولین خودرویی بود که دیفرانسیل جلو و ظاهری متفاوت داشت.

برلینگو امروزی از نظر فنی جانشین ۲CV AU است، اما به لطف طراحی مدرن تر و یکپارچه ون، چندان شبیه اجداد دوگانه خود نیست.

4956559

شرکت ایتالیایی کازلانی تمام تلاش خود را کرده است تا با کیت بدنه برلینگو، مجموعه‌ای از چراغ‌های جلو گرد، کاپوت زیباتر و پانل‌های درهای جانبی و عقب موج‌دار مشخص، برخی از ویژگی‌های اصلی ۲CV AU را بازگرداند.

4956565

این ون از یکی از طرح های کف وانت مینی کمپری استفاده می کند که شرکت آلمانی Vanderer آن را در مدل e-Berlingos هم ارائه می کند.

4956560

پکیج One با تمرکز روی عقب Vanderer یک سالن غذاخوری/تخت‌خواب قابل تبدیل چند ماژول با فضای آشپزخانه داخلی/خارج کشویی را با هم ترکیب کرده است. این ماژول شامل یک اجاق گاز القایی داخلی، قسمت آماده سازی بیرونی با اجاق گاز ثانویه، سینک، یخچال و میز ناهار خوری داخلی تاشو است.

4956561

سقف پاپ‌آپ ظرفیت خواب مینی کمپر ۴۷۵ سانتی متری را دو برابر می کند تا ۴ سرنشین را در خود جای دهد.

ماژول‌های Vanderer به خوبی پشت ردیف دوم e-Berlingo XL فرو می‌روند و فضایی را برای حداکثر ۵ نفر در حال سواری فراهم می‌کنند.

4956562

آنها همچنین به راحتی فضای خالی را برای ۲ صندلی اضافی یا بار اضافی حذف می کنند و به ون پایه اجازه می دهند نقش خود را به عنوان یک وسیله نقلیه کاربردی روزمره حفظ کند.

4956563

ماه گذشته، سیتروئن یک e-Berlingo به روز شده را با باتری ۵۰ کیلووات ساعتی LFP عرضه کرد که تا ۳۲۰ کیلومتر برد دارد و نسبت به e-Berlingo قدیمی تر با حداکثر برد ۲۸۵ کیلومتر بهبود یافته است.

4956564

آنطور که گفته می شود این ون کمپر برقی نوستالژیک فقط در ۲۰۰ دستگاه عرضه می شود.

منبع: همشهری
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید