(ویدیو) نجات معجزه‌آسای مردی هنگام برخورد صاعقه‌ با درخت کنار خودرو

(ویدیو) نجات معجزه‌آسای مردی هنگام برخورد صاعقه‌ با درخت کنار خودرو

این ویدیو نشان می‌دهد که چگونه خودروی قرمز رنگ هیوندای گتز سال ۲۰۰۹ که در ویدیو به رنگ نارنجی دیده می شود، در زیر شاخه‌های عظیم درخت گیر افتاده است.

کد خبر : ۱۶۶۰۶۲
بازدید : ۱۳۶

ویدیوی وحشتناکی منتشر شده در اینستاگرام، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک راننده زمانی که صاعقه‌ای به درخت کنار خودروی پارک شده او برخورد کرد و شاخه‌های بزرگی روی آن افتاد، به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا می کند.

این حادثه تکان‌دهنده در یک خیابان در شهر ماجی در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا، حدود ۲۷۰ کیلومتری شمال غربی سیدنی رخ داده است.

ویدیوی این حادثه توسط دوربین خودروی دیگری که نزدیک محل حادثه بوده ضبط شده و توسط راننده‌ی خوش‌شانس، سایمون سامرویل در روز پنجشنبه در اینستاگرام منتشر شد. این ویدیو نشان می‌دهد که چگونه خودروی قرمز رنگ هیوندای گتز سال ۲۰۰۹ که در ویدیو به رنگ نارنجی دیده می شود، در زیر شاخه‌های عظیم درخت گیر افتاده است.

1-27_5_11zon

در لحظه‌ای که صاعقه به درخت برخورد کرد، درخت منفجر شده و تکه‌های چوب و برگ‌هایش به هوا پرتاب می شوند و تنه‌ی بزرگ درخت بر روی خودرویی که نزدیک پیاده‌رو و کنار درخت پارک شده بود، می افتد. شاخه‌ها را می تواند دید که بر روی خودرو پخش می شوند و پوست تنه درخت نیز بر اثر انفجار درخت به روی جاده پرتاب شده است.

2-23_4_11zon

فقط لحظاتی قبل از این اتفاق، آقای سامرویل که در آن لحظه پیراهن خاکستری و شلوار جین پوشیده بود، دیده می‌شود که با عجله به سمت خودرویش می‌دود و درهای سمت راست خودرو را باز می‌کند. او در جلو و عقب سمت راست را باز می کند، چند جعبه را در صندلی عقب می‌گذارد و سپس در عقب را می‌بندد و همانطور که در جلو باز است از کادر خارج می شود.

4-23_3_11zon

چند ثانیه بعد صدای انفجار بلندی شنیده می‌شود و ناگهان درخت روی خودرو سقوط می کند. خودرو در زیر فشار سنگین شاخه‌ها، جمع می شود.

5-17_2_11zon

لحظاتی بعد آقای سامرویل مجدداً به سمت ماشین خود برمی‌گردد و از دیدن میزان ویرانی ناشی از برخورد نزدیکش با مرگ شوکه به نظر می‌رسد.

6-18_1_11zon

او بعداً ویدیوی نجات معجزه‌آسایش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در توضیح نوشت با توجه به شانسی که دارد، قصد دارد بلیت بخت آزمایی بخرد.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید