(عکس) دفاع محافظه کارانه و عجیب منوچهر هادی از صحنه جنجالی سریال افعی تهران

(عکس) دفاع محافظه کارانه و عجیب منوچهر هادی از صحنه جنجالی سریال افعی تهران

منوچهر هادی در واکنش به صحنه جنجالی انتقام گیری شخصیت آرمان بیاتی (با بازی پیمان معادی) از ناظم مدرسه اش به خاطر کتک خوردن در دوران کودکی، یک متن عجیب و محافظه کارانه در دفاع از سریال افعی تهران منتشر کرده است.

کد خبر : ۱۸۷۸۴۴
بازدید : ۲۸۲

فرادید| منوچهر هادی در این رابطه نوشت: «آهای معلم بد. چقدر جریمه باید؟ با احترام به مقام معلم و با احترام به همه کسانی که معترض به این صحنه در سریال افعی تهران هستند. آیا کسی هست که از مقام کارگردان دفاع کند؟ این چه کارگردانیست که با معلم این برخورد را میکند؟ مگر ما کارگردان بی ادب و نامحترم داریم؟ بله معلومه که داریم، معلومه که معلم بد هم داریم، اصلن پدر و مادر بد هم داریم فرزند بد هم داریم که گاهن عزیزشان را به قتل رسانده و بدن نازنینشان را هم قطعه قطعه کرده اند. در این صورت آیا همه پدر مادرها و فرزندان، قاتل محسوب میشوند و به مقام و مرتبه ایشان بی حرمتی میشود؟

اساسن خود این کارگردان در این سریال با بازی درخشان پیمان معادی نقش مثبتی را ایفا میکند؟ چه بر سر ما آمده که اینچنین حمله ور و بی تحمل شده ایم؟ بسیار نکات آموزنده در این کار هست چرا آنها را نمیبینیم؟ معلم عزیز است، عزیز جان هم هست. کارگردان هم عزیز دل. این معلم و این کارگردان هر دو کارشان در این فیلم اشتباه است و با توجه به موقعیتشان در فیلم بایست اینطور باشند. ادامه این سریال درخشان و کم نظیر را ببینید و لذت ببرید. نسل ما دهه چهل و پنجاهی ها کم، آهای معلم بد چقدر جریمه باید، ندیدیم و همچنین بسیارتر، معلمین دلسوز و کارآمد. همه آنها هم اگر هستند تنشان سالم و اگر نه روحشان شاد.

تشکر ویژه از ساترا و تیم سازنده برای خلق این اثر ماندگار. در آخر هر کس دلسوز جامعه مدرسین و فرهنگیان هست تلاش کند تا فکری به حال حقوق و معیشت ایشان شود. منوچهر هادی.»

Screenshot 2024-05-08 105812

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید