بهترین انتخاب کفپوش دور استخر چیست ؟

بهترین انتخاب کفپوش دور استخر چیست ؟

هنگامی که ما در مورد کفپوش صحبت می‌کنیم، یا به طور کلی کفپوش‌های چوبی فضای باز را در نظر می‌گیریم، به تمام آن دسته از مواردی اشاره می‌کنیم که طبیعتا در برابر عوامل جوی مقاوم هستند. که برای ایجاد پوشش‌های قابل استفاده در طول زمان ماندگار هستند، ایده‌آل به نظر می‌رسند. با این حال، قبل از انتخاب، ایده خوبی است که ارزیابی‌های مناسبی از محیطی داشته باشید که می‌خواهید در آن، کفپوش نصب کنید.

کد خبر : ۱۸۸۲۶۵
بازدید : ۳۸

کفپوش دور استخر یکی از عناصر ضروری بوده که سبک، ایمنی و عملکرد را به فضای مورد نظر شما می‌بخشد. علاوه‌بر ایجاد ظاهری جذاب، اطراف استخر چندین عملکرد عملی مانند: مشخص کردن منطقه شنا، جلوگیری از لغزش و سرخوردن و ایجاد مکانی راحت برای استراحت را انجام می‌دهد.

به تازگی انواع متریال مختلف برای دور استخر به بازار عرضه شده است.گزینه‌های متعدد کفپوش و محصولات خلاقانه برای این منظور بسیار است. با این حال از بین آنها می‌توان با توجه به موارد اصلی، مناسب‌ترین متریال را برای دور استخر انتخاب کرد، که زیبایی شناسی و عملکرد را به روشی متعادل ترکیب نموده است.

هنگامی که ما در مورد کفپوش صحبت می‌کنیم، یا به طور کلی کفپوش‌های چوبی فضای باز را در نظر می‌گیریم، به تمام آن دسته از مواردی اشاره می‌کنیم که طبیعتا در برابر عوامل جوی مقاوم هستند. که برای ایجاد پوشش‌های قابل استفاده در طول زمان ماندگار هستند، ایده‌آل به نظر می‌رسند. با این حال، قبل از انتخاب، ایده خوبی است که ارزیابی‌های مناسبی از محیطی داشته باشید که می‌خواهید در آن، کفپوش نصب کنید.

نحوه انتخاب صحیح کفپوش دور استخر

قبل از انتخاب کفپوش دور استخر، خوب است که چند فاکتور را در نظر بگیرید:

قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت دائمی : یکی از اصلی‌ترین موارد هنگام انتخاب کفپوش برای دور استخر، وجود آب با افزودنی‌هایی همچون کلر و همینطور رطوبت دائمی این ناحیه است. بنابراین شما باید محصولی را برای این منظور انتخاب نمایید که با خیس شدن دائمی و هم رطوبت زیاد آسیب نبیند.

قرار گرفتن در معرض آفتاب : قطعا اطراف استخر منطقه‌ایست که به طور کامل در آفتاب قرار خواهد گرفت. بنابراین باید به این نکته توجه شود که متریال انتخابی شما در برابر تابش متداوم نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

موقعیت جغرافیایی : همانطور که می‌دانید قرار گرفتن دائمی کفپوش در فضای باز و آزاد باید مورد توجه باشد. زیرا شما در حال کفپوش کردن منطقه‌ای هستید که همیشه در مجاورت با هوای بیرونی قرار خواهد گرفت.

زیبایی شناسی : اگر از آن دسته افرادی هستید که ایجاد هارمونی برای شما مهم است، می‌توانید کفپوش استخر را با محیط اطراف خود هماهنگ نمایید. بنابراین با سبک دکوراسیون فضای باز، مبلمان استفاده شده در باغ و ... می‌توان به راحتی هاهنگی ایجاد کرد. ما فقط در مورد رنگ صحبت نمی‌کنیم، بلکه مهم‌تر از همه در مورد تکنیک‌های نصب و کاربری محصول انتخابی صحبت می‌کنیم.

بودجه : از چه محدوده‌ای نباید فراتر رفت؟ قیمت خرید و نصب کفپوش برای دور استخر با توجه به نوع محصول انتخابی، متراژ متر مربع، اندازه تخته‌ها و روش اجرا متفاوت است.

پس از انجام این ارزیابی‌ها، به ملاحظات عینی توجه می‌کنیم که می‌تواند منجر به انتخاب یک کفپوش مناسب برای دور استخر یا انتخاب راه حل‌های دیگر شود.

1401

کفپوش دور استخر : مناسب‌ترین محصول

در مورد کفپوش دور استخر، قطعا و مطمئنا چوب پلاست شناخته شده‌ترین و پر استفاده‌ترین محصول این روزهاست.

چوب پلاست دقیقاً به دلیل ویژگی‌های عالی مقاومت در برابر آب در بخش دریایی نیز بسیار کاربرد دارد و به همین دلیل یکی از مناسب‌ترین مواد برای کفپوش‌های فضای باز به خصوص دور استخر است.

این محصول انعطاف پذیر و بادوام است که عملکرد بالا را در کاربری مورد نظر تضمین می‌کند. حتی در محیط‌هایی که در معرض تغییرات شدید رطوبت هستند بسیار مقاوم است. در برابر حملات موریانه‌ها و عوامل جوی یا عوامل فیزیکی- محیطی مقاومت می‌کند.

این محصول حتی در تماس مستقیم با آب نیز دستخوش تغییراتی نمی‌شود. در برابر حرارت یا آتش نیز مقاوم بوده و موجب گسترش حریق نخواهد شد. با همان ثبات ابعادی، به لطف ظاهری شبیه به چوب طبیعی قابل مشاهده که به زیباتر شدن محیط کمک می‌کند، از نظر زیبایی شناسی بهترین انتخاب است. بنابراین برای لبه‌های استخر ایده آل است.

چرا از این محصول برای دور استخر استفاده کنیم ؟

در برابر سرما و ارتعاشات عایق است.

همیشه اطراف استخر ضد لغزش است.

در برابر رفت و آمدهای متداوم مقاوم است.

از صدمات و سقوط احتمالی جلوگیری می‌نماید.

در برابر آب کلردار و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

تمیز شونده بوده و با فشار آب به راحتی تمیز می‌شود.

نه می‌پوسند، نه می‌شکند، نه قالب می‌زند و نه از هم می‌پاشد.

سال‌ها در برابر سرما، آب، رطوبت، برف و باران مقاوم است.

به خوبی در برابر نفوذ آب مقاوم و به سرعت خشک می‌شود.

سطحی را ارائه می‌دهد که برای لمس و پاهای برهنه دلپذیر است.

می‌توان آن را با ضد عفونی کننده‌های الکلی به آسانی ضد عفونی کرد.

به لطف رنگ طبیعی و ظاهری شبیه به چوب کف زیبا و با کیفیت ایجاد می‌کند.

هرگز از مد نمی‌افتد: با هر نوع طراحی سازگار می‌شود و به محیط‌های بیرونی سبکی ظریف می‌بخشد. زیست محیطی و ماندگاری بالایی دارد و برای کسانی که روی آن راه می‌روند بسیار دلپذیر است.

و هزاران ویژگی دیگر که همگی باعث برتری این محصول در مقایسه با سایر محصولات برای پوشاندن اطراف استخر خواهد شد.

این محصول به طور کلی نشان دهنده یک راه حل اقتصادی سودمند است. در نهایت، چوب کامپوزیت یا WPC مطمئناً یک انتخاب مد روز و طراحی است که می‌تواند هم دوستداران سبک کلاسیک و هم طرفداران مبلمان مدرن را گرد هم آورد. در واقع بسیار همه کاره است و با موفقیت با انواع زیادی از سبک‌ها و محیط‌ها سازگار است.

مجموعه چوب پلاس

مجموعه چوب پلاس در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان چوب پلاست و خدمات قابل اجرا با این محصول در سراسر ایران است.

برای مشاوره رایگان در زمینه مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید:

09120919512

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید