(تصاویر) خودروی چوبی «زمان» که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده

(تصاویر) خودروی چوبی «زمان» که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده

ترونگ ون دائو از شرکت ND Woodworking Art یک خودروی چوبی دست‌ساز با چرخ‌دنده‌های متحرک و آشکار برای پسر کوچکش ساخته است؛ خودرویی که شبیه پورتال زمان در فیلم‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسد.

کد خبر : ۱۹۳۶۸۸
بازدید : ۳۱۰

فرادید| این خودرو که با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است، یک وسیله تزئینی نیست بلکه واقعا کار می‌کند و جلوۀ مسحورکنندۀ آن نیز شبیه به ماشین زمان به نظر می‌رسد. دقت در جزئیات در هر زاویه از این خودروی چوبی دیده می‌شود: خطوط یکنواخت بدنه، برش‌های دقیق چرخ‌دنده‌ها و طراحی منحنی رینگ‌ها.

به گزارش فرادید؛ وقتی این خودرو از کنار دیده می‌شود، شکل گردابی آن نمایان می‌شود؛ چیزی شبیه به اثر موج‌گونه‌ای که در فیلم‌های علمی‌تخیلی هنگام ورود افراد به پورتال زمان ایجاد می‌شود. این خودرو می‌تواند یک نفر را جا دهد، اما این بستگی به اندازه فرد دارد. از آنجا که ترونگ ون دائو این خودرو را برای پسرش ساخته است، به نظر می‌رسد که او می‌تواند همراه با پسرش رانندگی کند و دخترش نیز به عنوان سرنشین اضافه در پشت آن‌ها قرار بگیرد.

5

ون دائو برای ساخت این خودروی چوبی با ظاهر ماشین زمان، ابتدا با شاسی فلزی شروع کرد. البته فرم‌های دایره‌ای که پایه‌های بدنه ماشین زمان را تشکیل می‌دهند، بیشتر قابل مشاهده هستند. هر بخش از بدنه نیز از چوب سبک حکاکی شده با دست ساخته شده است؛ از منحنی‌های رینگ‌ها گرفته تا چارچوب ماشین و چرخ‌دنده‌های متحرک. ون دائو همه این قطعات را با پیچ به هم متصل کرده تا با حرکت خودرو، چرخ‌دنده‌ها نیز به حرکت درآیند.

1

بنیان‌گذار  ND Woodworking Art خودروی چوبی خود را رنگ و جلا می‌دهد و برای تکمیل کار، یک سری چراغ‌های جلو اضافه می‌کند تا عابران را از سرعت خودرو آگاه کند. این وسیله نقلیه با چهار باتری بزرگ در شاسی خود ساخته شده و سرعت کند آن برای رانندگی کودکان مناسب‌تر است. تروونگ ون دائو فرایند ساخت این خودرو با ظاهر ماشین زمان را در کانال یوتیوب خود مستند کرده است تا کسانی که می‌خواهند خودروی چوبی کاربردی خود را بسازند، بتوانند از آن استفاده کنند.

3

2

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید