شرط و شروط برای حضور خبرنگاران در مذاکرات برجام

شرط و شروط برای حضور خبرنگاران در مذاکرات برجام

تمامی خبرنگارانی که برای پوشش این رویداد حضور خواهند یافت باید واکسن کرونا زده باشند و همچنین تست منفی PCR داشته باشند.

کد خبر : ۱۰۱۲۲۸
بازدید : ۶۰۹۰

«الین جورجز» وابسته مطبوعاتی هیئت اتحادیه اروپا در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش از آماده بودن همه مقدمات برای خبرنگاران برای پوشش نشست روز دوشنبه میان ایران و گروه ۱+۴ خبر داد.

وی در پیامی توییتری تاکید کرد که تمامی خبرنگارانی که برای پوشش این رویداد حضور خواهند یافت باید واکسن کرونا زده باشند و همچنین تست منفی PCR داشته باشند.

این مقام اتحادیه اروپا گفت که علاوه بر واکسیناسیون و تست کرونا، خبرنگاران باید پیش از حضور برای پوشش این رویداد، ثبت نام کرده و اعتبارنامه داشته باشند.

جورجز در پایان پیام توییتری خود نوشت: «همه چیز برای فردا و شروع دور بعدی مذاکرات آماده است».

روز دوشنبه شهر وین، میزبان مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ برای رفع تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکاست و آن‌گونه که وزیر امور خارجه ایران اعلام کرده جمهوری اسلامی در این مذاکرات، دست‌بسته نخواهد بود و در رسیدن به توافق جدی است.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی نیز شامگاه امروز در توئیتی نوشت: «چین، ایران و روسیه امروز، رایزنی‌های غیررسمی سه‌جانبه‌ای در راستای آماده‌سازی از سرگیری رسمی گفتگو‌های وین در روز ۲۹ نوامبر (فردا، ۸ آذر) برگزار کردند. تبادل دیدگاه‌ها، برای درک موضع به روز ایران درباره مذاکره، مفید بود».

از سوی دیگر «علی باقری» معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس تیم مذاکره کننده در مقاله‌ای در روزنامه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» تصریح کرد که ایران در عین حال که آمادگی دارد در قبال هرگونه ژست خیرخواهانه طرف‌های برجام، همکاری کرده و اقدام متقابل انجام دهد، آماده است تا پاسخ متناسبی به هرگونه فشار‌های جامعه بین‌الملل علیه جمهوری اسلامی بدهد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید