هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۰

با توجه به اخبار سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۰ بهمن ماه در کشور جوی پایدار و آرام حاکم خواهد بود.

کد خبر : ۱۰۳۰۵۸
بازدید : ۵۳۱۲

فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز ۱۰ بهمن ماه تا ظهر دوشنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور و در استان‌های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد سبب ابرناکی و بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر زاگرس مرکزی موجب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت می‌شود.

این سامانه سه شنبه در مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز، شمال شرق برخی نقاط شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش می‌شود و شدت بارش این سامانه در شمال و شرق خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و نوارغربی اصفهان است.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز چهارشنبه در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده دور از انتظار نیست و پنجشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

دوشنبه در جنوب غرب و از سه شنبه تا پنجشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر به‌تدریج ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

امروز زنجان و سنندج و همدان با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد و فردا زنجان و سنندج با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان لقب می‌گیرند و امروز و فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان است.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید