مرگ نوزاد سه ماهه؛ فرزندکشی یا حادثه؟!

مرگ نوزاد سه ماهه؛ فرزندکشی یا حادثه؟!

چند روز قبل به همراه دخترم به حمام رفته بودم. نمی‌دانم چه شد که تعادلم را از دست دادم و بچه از دستم سر خورد و داخل تشت آب افتاد. دچار شوک بزرگی شده بودم و ناباورانه به نوزادم که داخل تشت افتاده بود نگاه می‌کردم.

کد خبر : ۱۰۴۳۱۷
بازدید : ۶۸۳۵

مرد میانسال که همسرش به اتهام قتل دختر ۸۱ روزه‌اش بازداشت بود، چند روز قبل از سال نو، زن جوان را بخشید. رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل و با شکایت مرد میانسالی در رابطه با ناپدید شدن همسر و نوزاد ۸۱ یک روزه‌اش به دستور بازپرس محمد تقی شعبانی آغاز شد.

وی به پلیس گفت: سه ماه قبل همسرم فتانه، زایمان کرد و دخترم به دنیا آمد، روز گذشته زمانی که بعد از ترک محل کار راهی خانه شدم از همسر و دخترم خبری نبود. تلفن همسرم نیز خاموش است و کسی از او خبری ندارد.

با شکایت مرد میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در حالی که بررسی‌ها ادامه داشت، چند روز بعد زن جوانی به اداره آگاهی یکی از شهر‌های شمال کشور رفت و مدعی شد که نوزادش در حمام خانه خفه شده و او با فرزند مرده از تهران راهی شمال کشور شده است.

به دنبال اظهارات فتانه و تحقیقات پلیسی مشخص شد زن جوان، همان فردی است که چند روز قبل شوهرش ناپدید شدن او و فرزندش را گزارش کرده بود و بدین ترتیب راز ناپدید شدن آن‌ها برملا شد.

زن جوان در تحقیقات گفت: ۲ سال قبل با همسرم آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم. یک سال پیش متوجه شدم باردار هستم تا اینکه دخترم حدود ۳‌ماه قبل به دنیا آمد. چند روز قبل به همراه دخترم به حمام رفته بودم. نمی‌دانم چه شد که تعادلم را از دست دادم و بچه از دستم سر خورد و داخل تشت آب افتاد. دچار شوک بزرگی شده بودم و ناباورانه به نوزادم که داخل تشت افتاده بود نگاه می‌کردم.

ناگهان بچه‌ام از نفس افتاد. بعد از ۵دقیقه به‌خودم آمدم و او را از داخل تشت بیرون کشیدم، اما دخترم فوت شده بود. از شدت ناراحتی و ترس تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم. اما نمی‌دانستم چطور باید این کار را انجام دهم، بی‌هدف بچه را در آغوش گرفته و به ترمینال شرق رفته و سوار بر خودروی دربستی راهی شمال شدم.

او ادامه داد: در آنجا به هتل رفتم و یک اتاق گرفتم. به همراه دختر فوت شده‌ام چند روزی در آنجا ماندم و حتی تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان بدهم، اما موفق نشدم و درنهایت به اداره آگاهی رفتم. جسد نوزاد ۸۱ روزه برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ نوزاد را وارد شدن ضربه به سر و شکستگی جمجمه اعلام کردند.

در حالی که همه چیز حکایت از قتل نوزاد داشت، همسر فتانه به دادسرای جنایی تهران رفت و از قصاص همسرش گذشت کرد. بدین ترتیب فتانه از اتهام قتل رهایی یافت و پرونده این جنایت از جنبه عمومی جرم بزودی به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ای‌دادبیداد.عصرجاهلیت‌میگن‌یعنی‌این‌‌زنیکه‌بچشو‌کشته‌مردش‌رضایت‌داده‌شایدباهم‌همدست‌بودن...نمیخواستین‌چراآوردینش.دخترمو‌یه‌تارموشو‌بادنیاعوض‌نمیکنیم‌منومامانش‌زندگیمون‌دخترمونه‌باباش‌فدای‌قدوبالای‌دخترم❤❤

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید