آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۰

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ فروردین ماه ۴۹ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۴۷۶۵
بازدید : ۶۷۸۷

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ فروردین ماه را ۴۹ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ابران به ۱۴۰ هزار و ۱۵۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۰۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۳۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۵۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۹ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۹۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۱۰ فروردین) به بیش از ۴۸۵ میلیون و ۵۹۲ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۱۵۷ هزار نفر فراتر رفت.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۸۱ میلیون و ۶۸۶ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور‌های هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید