قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۲۲ اردیبهشت ماه با ۳.۶۱ درصد کاهش نرخ به ۲۹,۹۷۱ دلار معادل ۹۴۴,۳۲۶,۲۶۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۷۸۸
بازدید : ۶۹۲

فرادید | بیت کوین به زیر کانال ۳۰ هزار دلار سقوط کرد. امروز ۲۲ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۶۱ درصد به ۲۹,۹۷۱ دلار معادل ۹۴۴,۳۲۶,۲۶۸ تومان رسید.

بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد کاهش یافته است و در پایین‌ترین محدوده قیمتی یکساله معامله می‌شود. این ارز دیجیتال می‌تواند بین ۲۷هزار تا ۳۰ هزار دلار پشتیبانی پیدا کند، اگرچه سیگنال‌های حرکت منفی حاکی از خرابی‌های بیشتر است.

به گزارش فرادید؛ بازار در حال حاضر به شدت بی‌رحم است و بسیاری از کارشناسان هم پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط می‌کند.

اولین حمایت مهم بیت‌کوین زیر محدوده ۳۰ هزار دلار، محدوده ۲۷ هزار دلار است. اگر ۲۷ هزار دلار را از دست بدهد احتمالا تا ۲۳ هزار دلار هم ریزش می‌کند.

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و سرمایه‌گذار میلیاردر عقیده دارد که بازار‌های ارز‌های دیجیتال به این زودی برنمی‌گردد. این مدیرعامل در مصاحبه اخیر خود گفت: اگرچه افزایش پذیرش ارز‌های دیجیتال از سوی شرکت‌های سنتی فضایی خوش‌بینانه برای آینده رمزارز‌ها ساخته است، اما فعلا فضا خوشبین نیست.

نووگراتز پیش‌بینی می‌کند که محدوده حمایتی ۳۰ هزار دلار برای بیت‌کوین حفظ می‌شود. قیمت مناسب اتریوم را هم ۲ هزار دلار می‌داند. اما او فکر می‌کند که بازگشت بازار از این نواحی چند ماهی زمان نیاز دارد.

نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارز‌ها هم در رابطه با بازار می‌گوید: «بازار هنوز جذاب است، اما معامله‌گران به دنبال خرید در قیمت‌های پایین هستند. به همین دلیل است که بر نزول بیشتر بازار تاکید نمی‌کنم. من عقیده دارم که وقتی دیگران می‌ترسند ما باید کمی حریص‌تر باشیم.»

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید