قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

قیمت بیت کوین امروز ۵ خردادماه با ۱.۸۷ درصد افزایش نرخ به ۲۹,۸۲۵ دلار معادل ۹۱۲,۳۴۶,۷۵۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۲۲۶
بازدید : ۴۳۹

فرادید | بیت کوین با رشد ناچیزی همراه شد. امروز ۵ خرداد ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۸۷ درصد به ۲۹,۸۲۵ دلار معادل ۹۱۲,۳۴۶,۷۵۰ تومان رسید.

قیمت بیت کوین روز سه شنبه کاهش یافت، زیرا احساسات حاکم در میان معامله گران همچنان نزولی بود. از سوی دیگر، شاخص ترس و طمع بیت کوین طی یک ماه گذشته در منطقه "ترس" گیر افتاده است تا جایی که هفته گذشته شاهد رسیدن این معیار به پایین‌ترین سطح در منطقه ترس برای دومین بار در طول تاریخ بیت کوین بودیم.

هرچند، طی چند روز گذشته این شاخص اندکی بهبود یافته است که می‌تواند نشان دهنده این احتمال باشد که شاید احساسات نزولی شدید حاکم بر بازار تاحدودی در حال کمرنگ شدن است به خصوص اگر قیمت بیت کوین بتواند بالاتر از مارک ۳۰,۰۰۰ دلاری تثبیت شود.

از منظر تکنیکال، تازمانیکه حرکات بلند مدت قیمت بهبود پیدا نکنند، جهش‌های قیمت می‌توانند محدود باشند. بازار‌های نوسانی می‌توانند فرصت‌هایی را برای معامله‌گران کوتاه‌مدتی فراهم کنند که چندان نسبت به روند‌های بلندمدت قیمت وابسته نیستند و می‌توانند در همین شرایط پوزیشن‌های لانگ یا شورت بگیرند. اما زمان بندی تغییرات قیمت در کوتاه مدت می‌تواند کار دشواری باشد.

در حال حاضر، بیت کوین مارک ۳۰,۰۰۰ دلاری را از دست داده و اندکی پایین‌تر از این سطح، با قیمت ۲۹,۸۰۰ دلار در حال ترید شدن است. ارزش بازار این ارز رمزپایه پیشرو نیز همچنان در حدود ۵۶۷ میلیارد دلار در نوسان است.
پیش بینی‌ها از بازار، همچنان نزولی است.

به گزارش فراید؛ احساس غالب بازار نزولی است. آخرین حمایت بیت‌کوین که می‌توان به آن امیدوار بود محدوده ۲۶ هزار دلار است و اگر این محدوده از بین برود احتمالا ریزش از سر گرفته می‌شود.

البته این سناریوی نزولی می‌تواند با حمایت نهنگ‌ها و انباشت‌های نهادی به یک روند صعودی قوی تبدیل شود. اگر قرار است روند صعودی شود بیت‌کوین باید از محدوده ۰/۵ فیبوناچی که محدوده قیمتی ۳۷ هزار دلار است عبور کند. این یعنی رشد ۲۲ درصدی قیمت بیت‌کوین. البته برخی دیگر می‌گویند که بیت‌کوین باید برای شروع روند صعودی ۴۳ هزار دلار را پس بگیرد.

اگر بازار روندی نزولی پیدا کند اولین محدوده حمایت همین ۲۹ هزار دلار و محدوده بعدی ۲۶ هزار دلار است. اگر ۲۶ هزار دلار هم از دست برود احتمالا محدوده حمایت بعدی ۲۳ هزار دلار است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید