همسرکشی به خاطر چای سرد

همسرکشی به خاطر چای سرد

این در حالی است که پدر و مادر مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند. آن‌ها گفتند دامادشان همیشه دخترشان را اذیت می‌کرد و باید تقاص کارش را پس بدهد.

کد خبر : ۱۰۹۱۶۹
بازدید : ۸۰۵

متهم پرونده همسرکشی به خاطر یک لیوان چای سرد از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

این متهم در جلسه محاکمه‌اش گفته بود یک لحظه کنترل خودش را از دست داد، روی همسرش بنزین ریخت و او را آتش زد. متهم که مردی میانسال است با درخواست والدین همسرش به قصاص محکوم شد؛ اما دخترش از قصاص پدر صرف‌نظر کرد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد، اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند.

فرزند مقتول اعلام کرد راضی به قصاص پدرش نیست، اما انتظار دارد کار او بدون مجازات نباشد. این در حالی است که پدر و مادر مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند. آن‌ها گفتند دامادشان همیشه دخترشان را اذیت می‌کرد و باید تقاص کارش را پس بدهد.

وقتی نوبت به متهم رسید، او گفت: من اتهام را قبول دارم، اما قصد نداشتم همسرم را بکشم. ما از ابتدا که ازدواج کردیم با هم اختلاف داشتیم. لیدا می‌دانست من عصبی هستم. ما سر جزئی‌ترین مسائل نیز با هم دعوا می‌کردیم و کار به کتک‌کاری کشیده می‌شد.

با به دنیا آمدن دخترمان اوضاع بدتر شد. البته در این سال‌ها من و همسرم به خاطر دخترمان زندگی مشترک را ادامه دادیم. آخرین بار از محل کار به خانه آمدم و لیدا برایم چای آورد؛ اما سر سرد بودن چای بار دیگر با هم دعوا کردیم و بحث میان ما بالا گرفت.

من از پمپ بنزین یک بطری بنزین آورده بودم تا آن را در باک موتورم بریزم؛ اما در اوج عصبانیت بنزین را روی سر همسرم ریختم و فندک زدم. به محض اینکه شعله‌ور شد پشیمان شدم و خواستم او را خاموش کنم؛ اما نشد.

متهم ادامه داد: باور کنید من به خاطر پشیمانی بدن نیمه‌جان همسرم را به بیمارستان رساندم، اما کار از کار گذشته بود. نمی‌خواستم زنم بمیرد و دخترم بی‌مادر شود؛ اما در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و دست به اشتباه بزرگی زدم. من قبول دارم همیشه با همسرم درگیر بودم، اما هرگز راضی به مرگ او نبودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، مرد خشن را به قصاص محکوم کردند.

منبع: اعتماد آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید