کدام ورزشگاه‌ها می‌توانند پذیرای زنان باشند؟!

کدام  ورزشگاه‌ها می‌توانند پذیرای زنان باشند؟!

استادیوم‌های شهدای فولاد، نقش جهان، فولادشهر، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای زنان باشند.

کد خبر : ۱۰۹۹۲۳
بازدید : ۶۸۳

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال: ورزشگاه‌های شهدای فولاد، نقش جهان، فولادشهر، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا (ع) مشهد بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای زنان باشند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه آیا تماشاگران همچنان باید با ظرفیت ۳۰ درصد وارد ورزشگاه‌ها شوند، گفت: این عدد به آخرین ابلاغیه‌ای که سال گذشته ستاد مقابله با کرونا به مجموعه فوتبال اعلام کرده بود، باز می‌گردد، هنوز ستاد کرونا ابلاغ جدیدی به ما اعلام نکرده است، اما استانداری‌ها به صلاحدید خود و نسبت به رنگ استان و با محوریت کرونا می‌توانند تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنند. این مسئله را در استادیوم آزادی شاهد بودیم و به نظر می‌رسد کم کم به سمت عادی شدن گام برمی‌داریم.

سهیل مهدی درباره بازی بعدی پرسپولیس در هفته چهارم و اینکه آیا این دیدار هم مانند بازی استقلال با حضور بانوان برگزار می‌شود یا خیر، افزود: تصمیم‌گیری در این خصوص به نیرو‌های انتظامی و شورای تامین باز می‌گردد، اما فکر نمی‌کنم منعی وجود داشته باشد. هر فضایی بر اساس ساختار فیزیکی و سازه‌های مربوطه، شرایط متفاوتی دارد و فعلا در حال بررسی هستیم تا روند کار، حضور بانوان، میزبانی شایسته و مسائلی از این دست ارزیابی شود و بعد از مشخص شدن شرایط مساعد در چرخه کار قرار می‌گیرند. فعلا در آزادی این مسئله را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، اما در زیرساخت‌ها دچار نواقصی هستیم که باید حل و فصل شده و این مسئله در دستور کار ما خواهد بود.

وی ادامه داد: استادیوم‌های شهدای فولاد، نقش جهان، فولادشهر، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا (ع) مشهد جزء بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای بانوان باشند. همچنین ۲ استادیوم نوساز مس کرمان و مس رفسنجان هم اگر وارد مدار مسابقات شوند، از بهترین‌ها برای میزبانی بانوان و آقایان خواهند بود.

پرسپولیس و آلومینیوم اراک با حضور هواداران برگزار شد، گفت: ابتدا قرار بر این بود که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود، حتی حکم انضباطی هم بر همین اساس صادر شده بود، اما قبل از بازی متوجه شدیم که برخی از هواداران در استادیوم حضور پیدا کردند و باید گزارش ناظر بازی را مطالعه کنیم تا شرایط بررسی شده و تصمیم‌گیری در این خصوص صورت گیرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید