پاسخ همسر سابق امین حیایی به شایعه تغییر جنسیت اش

پاسخ همسر سابق امین حیایی به شایعه تغییر جنسیت اش

پس از انتشار اطلاعیه مونا بانکی پور در واکنش به شایعه تغییر جنسیت اش، ۳۷۱ نفر پای پست اینستاگرامی اش پیام فرستاده اند. پیام‌هایی که اغلب شان همدردی و حمایت از او بوده است.

کد خبر : ۱۱۰۱۸۹
بازدید : ۲۰۲۲

فرادید | ساعات گذشته بود که برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی، شایعه تغییر جنسیت، مونا بانکی پور، همسر سابق امین حیایی را منتشر کردند. موضوعی که به سرعت میان کاربران دست به دست شد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

به گزارش فرادید، حالا پس از گذشت چند روز از انتشار این شایعات، مونا بانکی پور به این شایعات واکنش نشان داده است. او با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام اش گفته که ترنس نیست و عمل تغییر جنسیت نیز انجام نداده است. اگر چنین عملی هم انجام می‌داد بدون ترس آن را اعلام می‌کرد.

مونا بانکی پور همچنین گفته است که دوست دارد در آرامش موهایش را کوتاه کند، لباس اسپرت بپوشد و با پسرش دارا به خرید بروند و شبیه هم لباس بپوشند. اما مورد قضاوت قرار نگیرد.

او تهدید کرده که بهتر است که سکوت او نشکند و اگر سکوت اش را کنار بگذارد خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد. اما مشخص نیست که روی تهدید مونا بانکی پور با منتشر کنندگان شایعه تغییر جنسیت اش بوده است یا افراد دیگر.

اما با این حال پس از انتشار اطلاعیه مونا بانکی پور در واکنش به شایعه تغییر جنسیت اش، ۳۷۱ نفر پای پست اینستاگرامی اش پیام فرستاده اند. پیام‌هایی که اغلب شان همدردی و حمایت از او بوده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید