(ویدیو) شوخی جالب الناز شاکردوست با هوتن شکیبا در اکران ابلق

(ویدیو) شوخی جالب الناز شاکردوست با هوتن شکیبا در اکران ابلق

مهم‌ترین بخش حواشی اکران مردمی ابلق، زمانی است که الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، تا عکاسان این لحظه را ثبت کنند. اما ناگهان النازشاکردوست با شیطنت دستش را کنار صورت اش می‌گیرد و حالت صورت اش را تغییر می‌دهد. تصاویر و ویدیو‌های این لحظه جالب حالا میان کاربران دست به دست می‌شود.

کد خبر : ۱۱۰۲۵۶
بازدید : ۲۲۵۲

فرادید | روز گذشته اکران مردمی فیلم سینمایی ابلق با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. مراسمی که حواشی جالبی داشت و برخی تصاویر و ویدیو‌های آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش فرادید، مهم‌ترین بخش حواشی اکران مردمی ابلق، زمانی است که الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، تا عکاسان این لحظه را ثبت کنند. اما ناگهان النازشاکردوست با شیطنت دستش را کنار صورت اش می‌گیرد و حالت صورت اش را تغییر می‌دهد. تصاویر و ویدیو‌هایی این لحظه حالا میان کاربران دست به دست می‌شود.

البته این اولین بازی مشترک الناز شاکردوست و هوتن شکیبا نیست و آن ها پیش تر در فیلم سینمایی «تی تی» و «شبی که ماه کامل شد» نیز در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی ابلق ماجرای خاموش تعرض به زنان در جنوب شهر و حاشیه شهر‌های بزرگ را روایت می‌کند. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی از نگاه تماشاگران را کسب کرده است.

در این فیلم هوتن شکیبا، بهرام رادان، گلاره عباسی و الناز شاکردوست ترکیب بازیگران اصلی ابلق را شکل می‌دهند.

۱
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    زوج هنری خوبین الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید