(تصویر) شایعه زندانی شدن لعیا زنگنه چگونه شروع شد؟

(تصویر) شایعه زندانی شدن لعیا زنگنه چگونه شروع شد؟

این دسته از سایت ها و رسانه های داخلی برای اثبات ادعای کذب شان، تصویری از لعیا زنگنه در یکی از فیلم های اخیرش را منتشر کرده و گفته اند که او زندانی شده است. بعد هم گفته اند که این ادعا صحت ندارد و مربوط به بازی او در سریال حضرت یوسف(ع) است. این در حالی است که اصلا لعیا زنگنه در این مجموعه تلویزیونی تاریخی حضور نداشته است.

کد خبر : ۱۱۰۳۰۴
بازدید : ۱۳۳۵

فرادید | در طول روزهای اخیر حجم انتشار اخبار کذب در برخی سایت ها و برخی رسانه های داخلی افزایش قابل توجهی داشته است. اخباری کذب که گاه خواننده را هم متعجب می کند. یکی از عجیب ترین آن ها که به تازگی منتشر شده، شایعه زندانی شدن لعیا زنگنه بوده است.

به گزارش فرادید، این دسته از سایت ها و رسانه های داخلی برای اثبات ادعای کذب شان، تصویری از لعیا زنگنه در یکی از فیلم های اخیرش را منتشر کرده و گفته اند که او زندانی شده است.

(تصویر) شایعه زندانی شدن لعیا زنگنه چگونه شروع شد؟

بعد هم گفته اند که این ادعا صحت ندارد و مربوط به بازی او در سریال حضرت یوسف(ع) است. این در حالی است که اصلا لعیا زنگنه در این مجموعه تلویزیونی تاریخی حضور نداشته است.

بعد هم تعدادی دیگر از سایت ها و رسانه های داخلی این اشتباه را با بازنشر این شایعه ادامه داده اند. اما واقعیت این است که این تصویر مربوط به سکانسی از بازی لعیا زنگنه در سریال عشق کوفی بوده است. تصویری که خود او هم آن را منتشر کرده و اتفاقا اعلام کرده که تصویر مربوط به مجموعه تلویزیونی عشق کوفی است.

بیوگرافی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد ۲۸ خرداد ۱۳۴۴ در تهران است و بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کرد. او مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران دارد و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.

البته استعداد او توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد. او در دوران دانشجویی اش در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش یادگار سال‌های شن نخستین کار حرفه‌ای او در تئاتر بود.

زنگنه همچنین در فیلم های سینمایی بسیاری همچون قاتل اهلی، جرم، این زن حقش را می خواهد، خودزنی، مزاحم، خیابان های آرام، جاده جنایت، شیفته و زندگی خصوصی حضور داشته است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید