(ویدئو) زورآزمایی دوباره سجاد غریبی، هالک ایرانی در فضای مجازی

(ویدئو) زورآزمایی دوباره سجاد غریبی، هالک ایرانی در فضای مجازی

سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی حالا در کمتر از یک ماه از خداحافظی اش از فضای مجازی، بار دیگر ویدیو‌هایی از حضورش در باشگاه بدنسازی منتشر کرده است. ویدیو‌هایی که در آن یک فیلمبردار مشغول فیلم گرفتن از عضلات و تمرینات او است. در کنار او نیز حمزه مرادیان، مربی بوکس و کیک بوکسینگ قرار دارد. همان مربی که او را آموزش داد تا گوریل قزاقستانی را شکست بدهد. اما خلاف اش رخ داد.

کد خبر : ۱۱۰۳۸۰
بازدید : ۳۵۴۴

فرادید | درست ۵۰ روز قبل بود که سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی در برابر جومانوف آلمات باخیتوویچ یا همان گوریل قزاقستانی قرار گرفت و با باختی تحقیر آمیز فضای حمله به خودش را باز کرد. او تا مدت‌ها مورد انتقاد کاربران و رسانه قرار داشت و کار تا جایی پیش رفت که او در مقابل دوربین قرار گرفت و از همه عذرخواهی کرد. بعد هم گفت که دیگر از لقب هالک ایرانی استفاده نمی‌کند.

به گزارش فرادید، یک هفته بعد هم اعلام کرد که فعلا به فضای مجازی بر نمی‌گردد و مشغول تمرین جدی است. او حالا در کمتر از یک ماه از خداحافظی اش از فضای مجازی، بار دیگر ویدیو‌هایی از حضورش در باشگاه بدنسازی منتشر کرده است. ویدیو‌هایی که در آن یک فیلمبردار مشغول فیلم گرفتن از عضلات و تمرینات او است.

در کنار او نیز حمزه مرادیان، مربی بوکس و کیک بوکسینگ قرار دارد. همان مربی که او را آموزش داد تا گوریل قزاقستانی را شکست بدهد. اما خلاف اش رخ داد.

حالا هم به نظر می‌رسد که سجاد غریبی قصد ترک جنجال‌های مجازی را ندارد و می‌خواهد این فضا را با تمرین بدنسازی و بوکس و انتشار ویدیو‌های آن در فضای مجازی ادامه دهد. فراموش نکنیم که او در حال حاضر در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد و به لطف همین تعداد فالوئر، تبلیغات تجاری در صفحه اش منتشر می‌کند و به درآمدزایی چشمگیری رسیده است.

با این وجود هر چند دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، او نه دل از دیده شدن در فضای مجازی بر می‌دارد و نه درآمدزایی اش از این مسیر را از دست می‌دهد. در چنین شرایطی باید در ادامه احتمالا منتظر رجز خوانی‌های او با حریفی دیگر در فضای مجازی باشیم.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خدایا این سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی چرا ما رو ول نمی کنه چرا بی خیال مردم ایران نمیشه

    • محمد رضا ارسالی در

      چرا بی خیال بشود وقتی دارد پول خوب به جیب می زند. سنگ مفت گنجشک مفت.

  • احمد مقدم ارسالی در

    این لعنتی چرا از رو نمیره

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید