زوایای تازه‌ای از پرونده سما جهانباز، دختر گمشده در شیراز

زوایای تازه‌ای از پرونده سما جهانباز، دختر گمشده در شیراز

سالومه جهانباز، خواهر سما جهانباز دختر گمشده در شیراز به تازگی گفته که طبق داده دوربین‌های نظارتی و بررسی‌های پلیس آگاهی شیراز، فرد مظنونی دستگیر شده، ولی تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نکرده و اعترافی نداشته است.  

کد خبر : ۱۱۰۴۹۸
بازدید : ۷۹۴۲۲

فرادید | ۵۹ روز قبل بود که خانواده سما جهانباز اعلام مفقودی دخترشان را به پلیس شیراز اعلام کردند. اما حالا پس از گذشت دو ماه، هنوز خبری از دختر ۲۲ ساله اصفهانی نیست و پلیس نیز همچنان نتوانسته است ردی از او پیدا کند.

به گزارش فرادید، ماجرا از این قرار است که سما جهانباز ۲۲ ساله، به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفتند، تا عمه شان را ببینند. پس از آن قرار بوده که سما به همراه مادر و عمه اش به منطقه خلیج بروند، ول سما از آن‌ها جدا می‌شود، تا تکه طلای ۲ تا سه میلیون تومانی را در معالی آباد برای دختر عمه اش بفروشد. در نهایت هم پس از خروج دختر از طلافروشی گوشی اش خاموش می‌شود و هیچ کس خبر ندارد که چه اتفاقی برای او رخ داده است.

در این میان سعید جهانباز پدر سما هم مدعی است که ویدیو‌هایی در دست دارد که نشان می‌دهد یک نفر خارج از طلا فروشی در تعقیب دخترش بوده است. اما طبق گفته او، پلیس کاملا در این رابطه مطمئن نیست و به نظرش این ویدیو‌ها سرنخ قانع کننده‌ای نبوده اند.

البته خانواده دختر اصفهانی گمشده در شیراز می‌گویند که پلیس آگاهی در تلاش است تا فرد تعقیب کننده را شناسایی کند، اما هنوز موفق نشده است.

هشت روز قبل هم سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در واکنش به پرونده سما جهانباز گفته بود که که پلیس در پی تحقیقات خود به یک سری سرنخ‌هایی در این زمینه رسیده است و چند نفر مظنون هم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. اما نتایج فعلا روشن نیست و به محض روشن شدن موضوع اخبار تکمیلی را متعاقبا اطلاع رسانی می‌کند.

یک مظنون دستگیر شده است، اما همکاری نمی‌کند!

سالومه جهانباز، خواهر سما جهانباز دختر گمشده در شیراز به تازگی گفته که طبق دوربین‌های نظارتی و بررسی‌های پلیس آگاهی شیراز، فرد مظنونی دستگیر شده، ولی تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نکرده و اعترافی نداشته است.

او در گفتگو با روزنامه اصفهان امروز تاکید کرده و گفته است مورد دیگری که پلیس در حال پیگیری است مربوط به فردی است که بر اساس فیلم‌های به دست آمده در طلافروشی برمی‌گردد و به سما نگاه می‌کند و احتمال می‌رود نقشی در این پرونده داشته باشد، اما پلیس هنوز نتوانسته است این فرد را شناسایی و پیدا کند.

خواهر سما جهانباز معتقد است این دو موضوع احتمالا سرنخ‌های مهمی هستند که امیدار هستند از طریق آن‌ها نتیجه‌ای حاصل شود.

۱
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خداکنه پیدا بشه بنده خدا خانواده اش گناه دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید