(عکس) شایعه عزادار شدن رضا کیانیان از کجا آمد؟

(عکس) شایعه عزادار شدن رضا کیانیان از کجا آمد؟

تصویر جنجالی منتشر شده از سوی این رسانه‌ها مربوط به حضور رضا کیانیان در مراسم تشییع پیکیر امین تارخ است. مراسمی که دو روز قبل در بهشت زهرا برگزار شد.

کد خبر : ۱۱۱۱۰۱
بازدید : ۱۶۲۲

فرادید | روز گذشته بود که برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی تصویری از رضا کیانیان در لباس مشکی و در حال اشک ریختن منتشر کردند و مدعی شدند که او عزادار شده است. ادعایی که صحت ندارد و تنها یک شیطنت از سوی این رسانه‌ها برای جلب توجه کاربران است.

به گزارش فرادید، بررسی ما نشان می‌دهد که تصویر جنجالی منتشر شده، مربوط به حضور رضا کیانیان در مراسم تشییع پیکیر امین تارخ است. مراسمی که دو روز قبل در بهشت زهرا برگزار شد.

(عکس) شایعه عزادار شدن رضا کیانیان از کجا آمد؟

او در حالی که پشت تریبون رفته بود تا در مورد امین تارخ صحبت کند، نتوانست بر احساسات اش غلبه کند و بی امان برای همکار قدیمی اش گریه کرد. او سپس گفت: امین وقت این نبود بری. همه عزادار هستند، من چه بگویم؟

(عکس) شایعه عزادار شدن رضا کیانیان از کجا آمد؟

اما همین گریه‌ها کافی بود تا برخی رسانه‌های داخلی شایعه عزادار شدن رضا کیانیان را مطرح کنند. با این وجود هنوز او به شایعات شکل گرفته در مورد عزادار شدن اش واکنشی نشان نداده است.

بیوگرافی رضا کیانیان

رضا کیانیان متولد ۲۹ خرداد ۱۳۳۰ در تهران است و در سال ۱۳۶۸ با نقش آفرینی در فیلم تمام وسوسه‌های زمین به کارگردانی حمید سمندریان، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. فیلم کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش نیز نخستین اثر هنری قابل توجه او بود.

از جمله افتخارات رضا کیانیان می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش دوم در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر و نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

فیلم‌های سگ کشی، سینما سینماست، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی‌ها عاشق می‌شوند، یک حبه قند، فرش باد، یک تکه نان، روبان قرمز و کفشهایم کو از جمله آثار مطرح رضا کیانیان به شمار می‌رود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید