قیمت بیت کوین، امروز ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۳ مهرماه با ۳.۶۳ درصد افزایش نرخ به ۲۰۲۳۴ دلار معادل ۶۶۷۸۳۳۲۸۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۱۳۲۷
بازدید : ۵۹۴

فرادید | کوین بار دیگر در مسیر صعودی قدم گذاشت و وارد کانال ۲۰ هزار دلار شد. امروز ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱ قیمت بیت کوین با افزایش ۳.۶۳ درصد به ۲۰۲۳۴ دلار معادل ۶۶۷۸۳۳۲۸۷ تومان رسید.

بیت کوین مدتی است که در حال درجا زدن است و نوسانات شدیدی نداشته، اما درصورتی که خریداران بتوانند نرخ را در کانال ۲۰ هزار دلار تثبیت کنند، احتمال آغاز یک رشد وجود دارد.

امروز ارزش معاملات بیت کوین ۳۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۸۳ میلیارد دلار است. با وجود رشد امروز، قیمت در مقیاس هفتگی همچنان با کاهش یک درصدی مواجه است.

بر اساس داده‌های گلسنود انتظار می‌رود دشواری استخراج بیت‌کوین بین سه تا ۱۰ درصد افزایش یابد. در سوم آگوست، سختی ۲۷.۶۹ تریلیون بود، اما تا ۲۴ سپتامبر به ۳۲.۰۵ تریلیون افزایش یافت. با این حال، سختی استخراج هفته گذشته به ۳۱.۳۶ تریلیون کاهش یافت.

به طور کلی بازار مدتی است که درجا می‌زند و برخی از فعالان بازار ارز‌های دیجیتال در انتظار مشخص شدن تکلیف هستند تا بازار جهت نزولی یا صعودی بگیرد و پس از آن فعالیت خود را گسترش دهند. از آنجا که بازار مدتی تحرک خاصی نداشته، برخی از افراد ترجیح می‌دهند در چنین شرایطی دست به معامله نزنند تا تکلیف جهت بازار مشخص شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که درآمد استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در سال گذشته ۷۲ درصد کاهش یافته است. طبق داده‌های بلاک‌چین، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین در مقایسه با سال قبل، زمانی که استخراج‌کنندگان روزانه حدود ۶۲ میلیون دلار درآمد داشتند، به کمتر از ۲۰ میلیون دلار در روز کاهش یافت.

استخراج‌کنندگان به‌طور قابل‌توجهی از بازار نزولی و بحران جهانی انرژی که منجر به افزایش هزینه‌های برق شده است، آسیب دیده‌اند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید