(عکس) نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟

(عکس) نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟

این دسته از رسانه‌ها با این تصاویر عجیب شایعه نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی را منتشر کرده اند. اما در واقع هر دو تصویر مربوط به فرزندان هواداران دارا حیایی و امین حیایی هستند.

کد خبر : ۱۱۱۴۲۱
بازدید : ۳۵۷۲

فرادید | روز‌های گذشته بود که برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی، شایعه پدر شدن دارا حیایی و نوه دار شدن امین حیایی را مطرح کردند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ادعا کذب است و بر پایه و اساس‌های عجیب مطرح شده است.

به گزارش فرادید، این دسته از رسانه‌ها دو تصویر جداگانه از یک کودک در آغوش دارا حیایی و امین حیایی منتشر کرده اند و بر پایه آن شایعه پدر شدن دارا حیایی و امین حیایی را منتشر کرده اند. اما در واقع هر دو تصویر مربوط به فرزندان هواداران دارا حیایی و امین حیایی هستند.

(عکس) نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟

شایعات در مورد پدر شدن دارا حیاییِ ۲۵ ساله در شرایطی منتشر شده که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

البته این اولین باری نیست که شایعاتی در مورد ازدواج و پدر شدن دارا حیایی مطرح می‌شود. پیش از این و در تیرماه واردیبهشت ماه سال جاری نیز شایعه ازدواج او مطرح شده بود که پس از آن از سوی برخی رسانه‌ها تکذیب شد. اما دارا حیایی به آن‌ها واکنشی نشان نداد.

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۶ و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی است. پدرش امین حیایی، مادرش مونا بانکی پور و مادربزرگش فرزانه داوری (مادر مونا بانکی پور) همگی بازیگر بوده اند.

او ۶ ساله بود که در سریال مسافر پردردسر و سپس در سریال امین و مینا نقش آفرینی کرد. مدتی به عنوان مدل در بیلبورد‌های تبلیغاتی حضور یافت. دوره‌های بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش گذراند.

وی سال ۱۳۹۵ در فیلم سینمایی شعله ور ساخته حمید نعمت الله مقابل دوربین رفت.

دارا حیایی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز نقش هاشم را بر عهده داشت و با ایفای این نقش توانست به شهرت چشمگیری دست پیدا کند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    کی دل خوش از این ها داره

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید