(تصویر) تست شخصیت گلدان؛ چه کسی گلدان را شکسته است؟

(تصویر) تست شخصیت گلدان؛ چه کسی گلدان را شکسته است؟

به خاطر داشته باشید که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد. با این حال، شما باید یکی را انتخاب کنید و ما به شما خواهیم گفت که در مورد شخصیت شما چه می‌گوید.

کد خبر : ۱۱۱۵۷۳
بازدید : ۱۸۵۹

شاخه‌ای از روانشناسی که به شخصیت و تنوع آن در بین افراد می‌پردازد، روانشناسی شخصیت نامیده می‌شود. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا ۲ نفر با شخصیت‌های متفاوت دوستان صمیمی هستند و چرا دو نفر با شخصیت‌های مشابه دشمنان قسم خورده هستند؟ خوب، این آزمون به سوالاتی از این دست پاسخ می‌دهد.

اینجا ما یک آزمایش برای شما ایجاد کرده‌ایم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از تماشای این تصویر به یک سوال ساده پاسخ دهید: چه کسی گلدان را شکست؟ هیچ سرنخ یا هیچ عنصر قطعی در تصویر وجود ندارد که پاسخ را برای شما آشکار کند.

تست شخصیت گلدان+ چه کسی گلدان را شکسته؟

به خاطر داشته باشید که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد. با این حال، شما باید یکی را انتخاب کنید و ما به شما خواهیم گفت که در مورد شخصیت شما چه می‌گوید.

هر کس در زندگی خود تصمیم می‌گیرد - گاهی اوقات آن‌ها واقعاً اشتباه می‌کنند و گاهی اوقات فقط کار می‌کنند. در هر صورت، سرنخ ها، مفروضات و شهود کلید‌های تصمیم گیری هستند. در چند لحظه این عوامل ظرفیت قضاوت و تصمیم گیری شما را مشخص می‌کند. طبق روانشناسی، هر تصمیمی نشان دهنده تأثیر شخصیت شماست.

کودک A: به نظر می‌رسد کودک الف بدیهی‌ترین انتخاب باشد. دیگران از بالا به او نگاه می‌کنند و او به نشانه پشیمانی از کارهایش سرش را خم کرده است. با این حال، او همچنین ممکن است کسی باشد که هر بار مقصر می‌شود. او ممکن است قربانی معمولی گروه باشد که هر زمان که هیچ مدرکی وجود نداشته باشد، همه انگشت خود را به سمت آن نشانه می‌روند.

شاید او در واقع متواضع‌ترین باشد و اغلب تقصیر را به گردن دیگری می‌اندازد.

همچنین این امکان وجود دارد که کودک در تصویر به گونه‌ای نشان داده شده باشد که ما باور کنیم که او مقصر است، اما در واقعیت اینطور نیست. اما به هر حال همانطور که قبلاً گفتیم، در اینجا یک پاسخ دقیق وجود ندارد. ما بر اساس این انتخاب به شما درباره شخصیت شما خواهیم گفت.

بر اساس انتخاب خود، به نظر می‌رسد که به جزئیات دقیق نگاه می‌کنید و فردی مسئولیت پذیر هستید. شما بسیار مراقب همه چیز و همه افراد اطراف خود هستید. اگر گزینه دیگری را انتخاب کردید، به خواندن ادامه دهید

کودک B: گزینه بعدی دختر B است. او مانند بزرگتر از همه بچه‌ها به نظر می‌رسد و احتمالاً وقتی مادرشان مشغول است یا نیست از خواهر و برادر‌های کوچکش مراقبت می‌کند. او طوری به پسر A نگاه می‌کند که مطمئن می‌شود مقصر است.

این امکان وجود دارد که این لبخند برنده او پس از اینکه او را تبدیل به قربانی کرد، باشد. از سوی دیگر، افرادی هستند که ممکن است فکر کنند او با نگاهی آرامش‌بخش و فهمیده به پسر نگاه می‌کند و بدون قضاوت برای نشان دادن محبت خود لبخند می‌زند.

اگر این گزینه را انتخاب کردید، شما فردی بسیار وظیفه شناس هستید. شما به درک یک شخص قبل از قضاوت کردن او اعتقاد دارید و به دنبال عدالت هستید، اما در دلداری یک فرد نیازمند با عشق کوتاهی نمی‌کنید. شما از آن دسته افرادی نیستید که دوستان خود را در دردسر رها می‌کنند. شما مشکل یک شخص را به همراه مشکل خودتان درک می‌کنید که به شما استدلال منطقی و عقل سلیم حل مسئله می‌دهد.

اگر دختر B را انتخاب کرده اید، این‌ها ویژگی‌هایی هستند که ممکن است به خوبی از آن برخوردار باشید. اگر کودک C را انتخاب کردید چه؟

کودک C: کودک C مخفی‌ترین از همه آنهاست. او زبان بدن مخفیانه‌ای دارد: ببینید چگونه دستانش را در جیب خود نگه می‌دارد، انگار که سعی می‌کند احساسات خود را پنهان کند. به نظر می‌رسد که او فکر می‌کند: "هه! فقط او آنقدر احمق است که این کار را بکند.»

چیزی که کودک C در واقع به آن فکر می‌کند این است: آره! من این کار را انجام دادم، اما اکنون از این موضوع دور می‌شوم، زیرا همه شما را سرزنش می‌کنند.

آیا فرزند C را انتخاب کرده اید؟ به خواندن ادامه دهید تا بدانید که این موضوع چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می‌کند.

اگر کودک C را انتخاب کرده اید و فکر می‌کنید که او احساسات خود را پنهان می‌کند، زیرا شرایط به نفع اوست، پس شما دارای شخصیت یک رهبر هستید. شما می‌توانید مشکلات ناشی از افراد را تشخیص دهید، نه شرایط. به همین دلیل است که شما همیشه مراقب افراد اطراف خود هستید، اگرچه اغلب آن را نشان نمی‌دهید. شما به رهبری اعتقاد دارید و به همین دلیل است که تقریباً در مورد هر موضوعی نظرات منحصر به فرد خود را دارید.

اکنون تنها مقصر احتمالی باقی مانده، آخرین و احتمالاً کوچکترین فرد خانواده است. آیا او را به عنوان فردی که گلدان را شکسته انتخاب کرده اید؟

کودک D: کودک D در حالی که پیش بند او را می‌گیرد به مادرش نزدیک می‌شود و به ما نشان می‌دهد که به احتمال زیاد از گلدان شکسته و عواقبی که اگر مقصر باشد می‌ترسد. او به غیر از مادرش تنها کسی است که به گلدان نگاه می‌کند.

همه به جا‌های دیگر نگاه می‌کنند. دختر کوچک نزدیک مادرش (جلاد) پنهان می‌شود و سعی می‌کند از عصبانیت و مجازات او جلوگیری کند.

از نقطه نظر روانشناسی، انتخاب کودک D ثابت می‌کند که شما فردی مسئولیت پذیر و قابل اعتماد هستید. این یکی از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود در هر کاری که در زندگی انجام می‌دهید موفق باشید. هر روز با حفظ عیوب و کاستی‌های خود در ذهن خود تلاش می‌کنید تا فرد بهتری باشید. شما به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنید و به همین دلیل بسیار حساس هستید.

منبع: گفتنی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید