(تصاویر) فوت راهول کولی، بازیگر ۱۵ ساله هندی راه‌یافته به اسکار!

(تصاویر) فوت راهول کولی، بازیگر ۱۵ ساله هندی راه‌یافته به اسکار!

در این مراسم فیلم سینمایی آخرین نمایش، با بازی راهول کولی به نمایندگی از هندوستان با دیگر فیلم‌های سینمایی در بخش اسکار بهترین فیلم سینمایی غیر انگلیسی رقابت خواهد کرد.

کد خبر : ۱۱۱۶۲۵
بازدید : ۱۵۱۷

فرادید | راهول کولی، بازیگر ۱۵ ساله هندی به علت ابتلا به سرطان خود درگذشت. او یکی از یکی از شش بازیگر کودک فیلم سینمایی «Chhello Show» (آخرین نمایش) بود که از سوی هند به نود و پنجمین دوره جوایز اسکار راه یافته است.

به گزارش فرادید و به نقل از تایمز هندوستان، رامو کولی، پدر راهول، گفته است: روز یکشنبه، ۲ اکتبر، او صبحانه خود را خورد و چند ساعت بعد با تب‌های مکرر روبرو شد. پس از آن راهول سه بار خون استفراغ کرد و بدرود حیات گفت.

او همچنین گفته که خانواده ما پس از فوت راهول ویران شده است. اما با این حال ما فیلم سینمایی او یعنی آخرین نمایش را پس از انجام مراسم تطهیر، به یاد او تماشا خواهیم کرد.

در این میان پان نالین، کارگردان فیلم سینمایی «Chhello Show» (آخرین نمایش) هم در گفتگو با تایمز هندوستان گفته است که ما هفته‌ها به همراه خانواده راهول، مراقب او بودیم، اما در نهایت نتوانستیم راهول را نجات دهیم.

بنا بر گزارش ها، سازندگان پس از اطلاع از تشخیص سرطان کولی که چهار ماه قبل اتفاق افتاد برای رساندن کمک مالی در جهت درمان راهول، با خانواده اش در تماس بوده اند.

علاوه بر این یک منبع به هندوستان تایمز خبر داده است که تیم سازنده فیلم آخرین نمایش در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک صندوق امانی به یاد راهول کوهلی است تا خانواده‌اش مقداری پول دریافت کنند و در عین حال به سایر کودکان برای درمان سرطان خون و پیوند مغز استخوان کمک کنند.

نود و پنجمین دوره جوایز اسکار قرار است ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (۲۱ اسفند ۱۴۰۱) در سالن تئاتر دالبی، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شود و از بهترین فیلم‌های اکران‌شده در سال ۲۰۲۲ تجلیل شود. در این مراسم فیلم سینمایی آخرین نمایش، با بازی راهول کولی به نمایندگی از هندوستان با دیگر فیلم‌های سینمایی در بخش اسکار بهترین فیلم سینمایی غیر انگلیسی رقابت خواهد کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید