(ویدئو) تبلیغ طنز و جالب مسی، پوگبا و رونالدینیو برای پپسی
لیونل مسی درباره ویدیوی تبلیغاتی پپسی گفت: «خیلی خوب است که دوباره با پپسی کار میکنم و لحظات سرگرم کننده فوتبال را برای هواداران خلق میکنم. من از عکاسی در این کمپین بسیار لذت بردم. این کمپین به من اجازه داد تا یکی از مهارتهای فوتبالی مورد علاقه ام را به نمایش بگذارم.»
فرادید | روز گذشته بود که شرکت پپسی، ویدیوی کمپین بینالمللی جدید خود تحت نام «Thirsty For More» را منتشر کرد. ویدیویی که بازار خاورمیانه را هدف قرار گرفته و در آن ستارههای فوتبال لیونل مسی، پل پوگبا و رونالدینیو در مسابقه «جوز رویال» با هم رقابت میکنند.
به گزارش فرادید، این ویدیو که به شکل گسترده میان کاربران شبکههای اجتماعی دست به دست میشود، حول محور «لایی خوردن» که یک شوخی جنجال برانگیز فوتبالی است شکل گرفته است. پپسی گفت که این ویدیو را سال قبل در مراکش فیلمبرداری کرده و حالا یک ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ آن را منتشر کرده است.
ویدیوی جالب پپسی از جایی شروع میشود که یک فرد محلی به لیونل مسی، پپسی تعارف میکند و فردی دیگر از حواس پرتی لیونل مسی استفاده میکند تا به توپ زیر پایش به او لایی بزند. این چالش بعد برای پل پوگبا و رونالدینیو اتفاق میافتد و در کانالهای خبری سراسر جهان و شبکههای اجتماعی بازتاب گستردهای پیدا میکند.
در نهایت این سه ستاره بزرگ دنیای فوتبال دست به کار میشوند تا این اتفاق را جبران کنند و لحظههای کمدی و هیجان انگیزی را رقم میزنند.
سه ستاره بزرگ فوتبال جهان در مورد ویدیوی پپسی چه گفتند؟
لیونل مسی درباره ویدیوی تبلیغاتی پپسی گفت: «خیلی خوب است که دوباره با پپسی کار میکنم و لحظات سرگرم کننده فوتبال را برای هواداران خلق میکنم. من از عکاسی در این کمپین بسیار لذت بردم. این کمپین به من اجازه داد تا یکی از مهارتهای فوتبالی مورد علاقه ام را به نمایش بگذارم.»
در ادامه پوگبا هم گفت: «این یکی از کمپینهای پپسی است که من به آن علاقه دارم، چرا که روی ترفندی تمرکز دارد که جالب و سرگرم کننده است.»
رونالدینیو نیز پس از این دو ستاره در مورد این ویدیوی تبلیغی پر سر و صدا گفت: «من همیشه از کار کردن با پپسی و پوشیدن آن پیراهن آبی نمادین لذت میبرم. میدانم که طرفداران ام این کمپین جدید را دوست خواهند داشت.»