(ویدئو) ماجرای خودکشی پدر سما جهانباز، دختر گمشده در شیراز

(ویدئو) ماجرای خودکشی پدر سما جهانباز، دختر گمشده در شیراز

پس از گذشت سه روز هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی پس از خودکشی برای پدر سما جهانباز رخ داده است. اطرفیان و پلیس نیز در مورد این موضوع هیچ اظهار نظری نداشته است. اما خود او پس از ۷۲ ساعت یک استوری دیگر در رابطه با پیدا نشدن دخترش منتشر کرده است که نشان می‌دهد پدر سما جهانباز زنده است و پس از خودکشی اتفاقی برای او رخ نداده است.

کد خبر : ۱۱۱۷۸۱
بازدید : ۱۴۳۴۹

فرادید | سه ماه قبل بود که خانواده سما جهانباز خبر دادند که دخترشان در معالی آباد شیراز به شکل مرموزی گم شده است. حالا با گذشت ۹۵ روز از این ماجرا، سعید جهانباز، پدر سما جهانباز با انتشار ویدیویی اعلام کرده که دست به خودکشی زده است.

به گزارش فرادید، سعید جهانباز، پدر سما جهانباز در ویدیویی ۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه‌ای که سه روز قبل منتشر کردهف ادعا می‌کند، ۹۱ روز است با وجود اینکه ویدیویی از فرد تعقیب کننده دخترش در مقابل طلا فروشی دارد، اما پلیس و مسئولان هیچ اقدامی نمی‌کنند.

او سپس ادعای دیگری مطرح می‌کند و می‌گوید که مظنون در ادامه سما را در خیابان هم دنبال می‌کند و ویدیو و تصاویر این موضوع را در دست دارد، ولی هیچ کسی به او و دخترش توجهی نمی‌کند.

ادعای او در حالی است که پلیس کاملا در این رابطه مطمئن نیست و به نظرش این ویدیو‌ها سرنخ‌های قانع کننده‌ای نبوده اند.

پدر سما جهانباز دست به خودکشی زد؟

در انتهای این ویدیو نیز سعید جهانباز، پدر سما جهانباز اشاره می‌کند که قرار بوده تا ۱۰ آبان صبر کند و اگر دخترش پیدا شد، از خودکشی دست بکشد. اما حالا تحمل اش سر رسیده و با مصرف قرص دست به خودکشی زده است.

البته پس از گذشت سه روز هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی پس از خودکشی برای پدر سما جهانباز رخ داده است. اطرفیان و پلیس نیز در مورد این موضوع هیچ اظهار نظری نداشته اند.

اما خود او پس از ۷۲ ساعت یک استوری دیگر در رابطه با پیدا نشدن دخترش منتشر کرده است که نشان می‌دهد پدر سما جهانباز زنده است و پس از خودکشی اتفاقی برای او رخ نداده است.

برخی از کاربران فضای مجازی نیز ادعا می‌کنند که خودکشی پدر سما جهانباز صرفا برای جلب توجه مسئولان و پلیس بوده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید