(ویدئو) نامه غم انگیز نسرین مقانلو به پسرش ارشیا خلیلیان

(ویدئو) نامه غم انگیز نسرین مقانلو به پسرش ارشیا خلیلیان

حالا پس از گذشت دو هفته از فوت ارشیا خلیلیان، نسرین مقانلو با انتشار ویدیویی تلخ و دردناک، یادداشتی غم انگیز به پسر ۲۶ ساله اش نوشته است.

کد خبر : ۱۱۱۷۹۱
بازدید : ۳۰۶۴

فرادید | ۱۶ روز قبل بود که نسرین مقانلو، خبر از فوت پسر ۲۶ ساله اش را داد، فوتی که تعجب گروهی رسانه‌ها و بازیگران نزدیک به نسرین مقانلو را به دنبال داشت. اما او پس از این ماجرا شفاف سازی کرد و توضیح داد که فرزندش در آمریکا تحت درمان بوده است.

به گزارش فرادید، نسرین مقانلو آن زمان به پلیس گفته بود که پسرش در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله او با اورژانس تماس گرفته، اما در نهایت پسرش فوت کرده است.

حالا پس از گذشت دو هفته از فوت ارشیا خلیلیان، نسرین مقانلو با انتشار ویدیویی دردناک، یادداشتی غم انگیز به پسر ۲۶ ساله اش نوشته است.

او در این رابطه نوشت: «ارشیا پسرم، اسمت مثل قلبت بزرگ بود و این دنیا برات کوچک و تنگ. دو هفته شد که ندیدمت، دلتنگتم مادر. انگار هزار سال گذشته، هیچوقت نبودنت را باور نخواهم کرد، تو همیشه در من زنده خواهی ماند تا ابدیت، جایگاهت بهشت است و فرشتگان خدا مراقبت خواهند بود پسر خوش قلبم. چون با قلب زیبایت پذیرای همه بودی به همه عشق و مهربانی هدیه میکردی؛ و این نشان از روح بزرگت داشت، این دنیا برایت کوچک بود دلبند مادر، به قول خودت مرگ زیباست و دارای صلح الهی است، همیشه با منی تو تکه ایی از وجود من باقی خواهی ماند. دیگه مجبور نیستی هر سال این همه پرواز خسته کننده داشته باشی و بیای پیش من. چون تو برای همیشه پیش من ماندی، و آرام گرفتی.»

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴٧ در تهران است و فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر مورد توجه قرار گرفت.

او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو همچنین سابقه بازی در فیلم‌های موفقی همچون چهار اصفهانی در بغداد، نابخشوده، گناهکاران، نیوکاسل، پلکان مرگ و زن‌ها فرشته اند ۲ را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید