(عکس) داستان حمله کلامی حامد بهداد به داریوش ارجمند

(عکس) داستان حمله کلامی حامد بهداد به داریوش ارجمند

حامد بهداد به اظهارات داریوش ارجمند در مورد اثرات وزنه زدن روی زنان وزنه بردار کنایه زده و گفته است که این همان زنان هستند که داریوش ارجمند با استدلالی خود شیرینانه و دون شأن هنرمند نگران شان بود.

کد خبر : ۱۱۱۷۹۵
بازدید : ۴۷۸۴

فرادید | عصر روز گذشته حامد بهداد تصویری از تاریخ سازی الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری آسیا منتشر کرد و به بهانه این اتفاق داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت را در صفحه اینستاگرام خود مورد حمله انتقادی خود قرار دارد.

به گزارش فرادید، حامد بهداد به اظهارات داریوش ارجمند در مورد اثرات وزنه زدن روی زنان وزنه بردار کنایه زده و گفته است که این همان زنان هستند که داریوش ارجمند با استدلالی خود شیرینانه و دون شأن هنرمند نگران شان بود.

او سپس به شخصیت داریوش ارجمند تاخته و او را متهم به خودنمایی کرده است.

(عکس) داستان حمله کلامی حامد بهداد به داریوش ارجمند

حامد بهداد همچنین نوشت: بازیگری بدون کلاس کاری [داریوش ارجمند]که با گنده گویی و خودنمایی، در باره همه چیز نظر می‌دهد و هر حرف نامربوطی را به دهان می‌راند. از چنین پیشکسوتی شرمم می‌آید.

داریوش ارجمند هنوز واکنشی به حملات تند و تیز حامد بهداد نشان نداده است. او اردیبهشت سال گذشته در اظهارنظری جنجالی گفته بود که وزنه زدن زنان باعث افتادگی رحم و از دست دادن قدرت باروری آن‌ها می‌شود.

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد، متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد است و از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. او دانش آموخته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و با ایفای نقش در فیلم آخر بازی قدم به عرصه سینما گذاشت.

او برای ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره‌ی فیلم فجر شد.

در نهایت هم حامد بهداد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای نقش‌آفرینی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

از نمونه آثار او می‌توان به هفت دقیقه تا پاییز، دایره زنگی، شبانه روز، دندون طلا، انتهای خیابان هشتم، نیمه شب اتفاق افتاد، هفت ماهگی، دل، قصر شیرین، لطفاً مزاحم نشوید و جان دار اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید